  • 1. Data: 2011-07-23 18:40:27
    Temat: rozrząd w HDi 2.0
    Od: Hirosaki Nagashima <k...@b...pl>

    Jak często wymienia się kompletny rozrząd w tym motorze, chodzi o 8
    zaworowy, 90 kucy.
    BTW - szukałem w archiwum, ale nie znalazłem, gugle dają niejednoznaczne
    wyniki. Rzekomo po 120 kkm, ale są sugestie mówiące o 90/100 kkm/

  • 2. Data: 2011-07-23 18:42:22
    Temat: Re: rozrząd w HDi 2.0
    Od: Hirosaki Nagashima <k...@b...pl>

    chociaż wiem za ile:) -> http://www.forumkierowcow.pl/showthread.php?t=28712

  • 3. Data: 2011-07-23 19:28:46
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

> [...]
    > BTW - szukałem w archiwum, ale nie znalazłem, gugle dają niejednoznaczne
    > wyniki. Rzekomo po 120 kkm, ale są sugestie mówiące o 90/100 kkm/

    Peugeot podaje np. dla Partnera:
    120kkm - jeśli eksploatowany w warunkach miejskich (częste start/stop,
    zmiany obrotów itd...)
    160kkm - jeśli jeździ głównie w trasie.

    Ale do uzyskania przebiegów wymaga PRAWIDŁOWEGO napięcia paska - a poza
    ASO nikt nie ma przyrządów do pomiaru jego napięcia :(

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 4. Data: 2011-07-24 07:29:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-07-2011 18:40, Hirosaki Nagashima pisze:
> [...]
    > BTW - szukałem w archiwum, ale nie znalazłem, gugle dają niejednoznaczne
    > wyniki. Rzekomo po 120 kkm, ale są sugestie mówiące o 90/100 kkm/

    Wymień co ok 100kkm.

    Pozdrawiam
    Paweł