  • 21. Data: 2016-05-07 09:22:11
    Temat: Re: rower stacjonarny, hamulec magnetyczny, jak to działa?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 06 May 2016 09:12:23 +0200, ToMasz napisał(a):

    > jest miejsce na 1 sztukę. więcej wymagałoby większego
    > półksiężyca=trzymacza magnesów.
    Przecież piszesz "połowa magnesów się wysypała". To masz je czy nie? Jak
    masz to wklej a jak osłabły to zamień na neodymowe. Są mniejsze to się
    zmieszczą.

    > prądy wirowe - wiem, to oczywiste, tylko czy magnesy mają być N-S-N-S..
    > czy raczej stanowić jeden wielki NNNNNN albo SSSSS? Co skuteczniej
    > będzie spowalniać
    Przecież piszesz "wywnioskowałem że są ustawione naprzemiennie". No to
    tak zostaw.

    >Nawinąć na niego 50 zwjów (jedną warstwę) z drutu miedzianego? Pomoże coś?
    Nie.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2016-05-07 12:25:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > The following error was encountered while trying to retrieve the URL:
    > http://sebobialy.net:82/hamulec1.jpg

    Sądząco po logach jesteś jedyny :D

    Dlatego warto mieć zainstalwoanego Tor Portable.
    ---
    Portablość wyklucza zainstalowanie

  • 23. Data: 2016-05-07 14:00:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-07 12:25, re wrote:
    > Portablość wyklucza zainstalowanie

    Dziękuję. Entropa internetu dzięki tej wypowiedzi znacząco zmalała.

  • 24. Data: 2016-05-07 14:13:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Cokolwiek w czym indukuje się prąd będzie dobre. Jesli masz stalowe koło
    > to będzie tylko troche gorzej niż miedziane. Nie widzę sensu. Wstaw
    > silniejsze magnesy.
    mam bardzo silne magnesy (nie twierdze że nie istnieją silniejsze) i
    dużo więcej niż na Twoich fotkach. Sądzę że jakby miedź nie była
    konieczna, toby jej tam nie dali. pytanie jaka jest gruba
    ToMasz