  • 11. Data: 2016-05-06 20:21:37
    Temat: Re: rower stacjonarny, hamulec magnetyczny, jak to działa?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Kiepskie magnesy.
    >
    > Zobacz: https://www.youtube.com/watch?v=5BeFoz3Ypo4
    >
    > Wielu miszczuf uważa że to antygrawitacja :D
    >
    > Mam taki sam hamulec w biezni i z czasem magnesy szlag trafia. Wkleiłem
    > nowe neodymy i działa aż za dobrze.
    czy na Twoim kole zamachowym jest miedziana obręcz?

    ToMasz

  • 12. Data: 2016-05-06 20:22:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    http://sebobialy.net:82/hamulec1.jpg
    http://sebobialy.net:82/hamulec2.jpg

  • 13. Data: 2016-05-06 21:29:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-06 21:43, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > The following error was encountered while trying to retrieve the URL:
    http://sebobialy.net:82/hamulec1.jpg

    Sądząco po logach jesteś jedyny :D

    Dlatego warto mieć zainstalwoanego Tor Portable.

  • 14. Data: 2016-05-06 21:43:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    Friday, May 6, 2016, 8:22:44 PM, you wrote:

    > http://sebobialy.net:82/hamulec1.jpg
    > http://sebobialy.net:82/hamulec2.jpg

    The following error was encountered while trying to retrieve the URL:
    http://sebobialy.net:82/hamulec1.jpg

    Dostęp zabroniony.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2016-05-06 22:23:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    Friday, May 6, 2016, 9:29:54 PM, you wrote:

    http://sebobialy.net:82/hamulec1.jpg
    > Sądząco po logach jesteś jedyny :D

    Jako jedyny korzystam z proxy w3cache.tpnet.pl, którego nie wpuszczasz?

    > Dlatego warto mieć zainstalwoanego Tor Portable.

    Ale po co mi tor?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2016-05-06 22:26:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > http://sebobialy.net:82/hamulec1.jpg
    > http://sebobialy.net:82/hamulec2.jpg

    ja jej niemam. jak myślicie czy nawinięcie drutu, jednej warstwy da
    pozytywny efekt?

    ToMasz

  • 17. Data: 2016-05-06 23:22:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-06 22:26, ToMasz wrote:
    > ja jej niemam. jak myślicie czy nawinięcie drutu, jednej warstwy da
    > pozytywny efekt?

    Cokolwiek w czym indukuje się prąd będzie dobre. Jesli masz stalowe koło
    to będzie tylko troche gorzej niż miedziane. Nie widzę sensu. Wstaw
    silniejsze magnesy.

  • 18. Data: 2016-05-06 23:26:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-06 22:23, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Jako jedyny korzystam z proxy w3cache.tpnet.pl, którego nie wpuszczasz?

    Nie. Administratorzy wielu sieci nie wypuszczają ruchu na nietypowe
    numery portów. 82 jest nietypowy.

    Zapewne zapytasz dlaczego u mnie nie działa na 80. Bo ja mam odwrotnie:
    nietypowego administratora i blokuje mi ruch *wchodzący* na 80 mimo że
    posiadam zewnętrzny IP... Oczywiście pytałem dlaczego ale odpowiedź jest
    bez sensu i nie da sie negocjować.

    Wiele proxy które znam nie wpuszczą Cię na nic innego niż 80.

    Innymi słowy problem z dostępem na coś innego niż 80 po http:// jest
    związany raczej z problemami klienta niż serwera.

    Sprawdź sobie tutaj: http://portquiz.net/

    > Ale po co mi tor?

    Żeby:
    a) obejśc dowolne proxy które jest wymuszone (np. transparent proxy u
    operatora)
    b) wejść na swój własny numer IP jesli masz zewnętrzny i jesteś
    jednoczęśnie za natem
    c) sprawdzić czy brak połaczenia do sieci nie zawdzięczasz nadgoriwym
    adminom któryz wycinają wszystko słusznie obserwując że przeciętny
    Kowalski potrzebuje tylko facebooka i redtube.
    d) i zrobić to wszystko "na chwilę" bez zmiany konfiguracji sieci i
    psucia czegokolwiek w ustawieniach komputera

  • 19. Data: 2016-05-06 23:35:42
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Sądząco po logach jesteś jedyny :D
    >
    > Dlatego warto mieć zainstalwoanego Tor Portable.

    Niestety rośnie liczba serwisów blokujących TORowiczów.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 20. Data: 2016-05-07 01:45:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 May 2016 22:35:42 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Niestety rośnie liczba serwisów blokujących TORowiczów.

    Walka z wiatrakami. Większości nie chce.się już ciągle aktualizować
    blacklisty o nowe węzły wychodzące. Kiedyś na nk.pl nie dało się
    wejść z tora a już można. Widać zapal do aktualizacji listy,o nowe
    węzły zmalał.

    --
    Marek