  • Data: 2011-01-18 22:00:05
    Temat: router do neostrady 10mb/s - pilne
    Od: "DUZY" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    do tej pory miałem linksysa WAG54gs,
    niestety dzisiaj, gdy zwiększyli prękość z 2mbs na 10
    router umarł. nie pomogło zainstalowanie najnowszego firmware z obsługą
    adsl2+
    dalej nie widzie DLS, chodż na infolini mowią, ze się synchronizuje.
    net jest w firmie, nie mam czasu czekać, musze szybko coś kupić co będzie
    znów działało 24h/dobę
    tak jak trzeba z nowymi prędkościami - jakiego linksysa polecacie? lub innej
    firmy

    ps. w biurze mamy 9 komputerów

    ps2. ze starego, dopóki działął byłem bardzo zadowolony - zero zwisów

    pozdrawia
    DUZY