  • 1. Data: 2004-02-26 16:44:37
    Temat: route-map i BGP [Offtopic]
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org.usunto>

    Witam.
    Jako, że jest tutaj troche ludzi obeznanych lepiej odemnie w BGP, pytanie.
    Czy jak sobie ustawiam route-map'a, który np. prependuje +2 długość
    ścieżki, lub przenosi community to czy muszę po ustawieniu tego wykonywać
    clear ip bgp <ASN> ?, czy samo się zacznie roznośic :)

    pozdrawiam.
    --
    Regards M.J.

  • 2. Data: 2004-02-26 16:52:53
    Temat: Re: route-map i BGP [Offtopic]
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org.usunto> wrote:
    > Jako, że jest tutaj troche ludzi obeznanych lepiej odemnie w BGP,

    To naprawdę tak trudno wymyśleć, że pl.comp.networking jest
    lepszą grupą na tego typu pytanie?

    p.

    PS Tak.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 3. Data: 2004-02-26 17:19:16
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org.usunto>

    On Thu, 26 Feb 2004 16:52:53 +0000, Piotr KUCHARSKI wrote:

    > To naprawdę tak trudno wymyśleć, że pl.comp.networking jest
    > lepszą grupą na tego typu pytanie?
    Owszem ale równie dobrze utoneło by pomiędzy "czy moja sieciówka.." a
    "mam problem z acces pointem" :)

    > PS Tak.
    Tak trzeba wykonać clear ip bgp <ASN> czy Tak rozniesie się samo ? :P

    --
    Regards M.J.

  • 4. Data: 2004-02-26 17:27:53
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > Owszem ale równie dobrze utoneło by pomiędzy "czy moja sieciówka.." a
    > "mam problem z acces pointem" :)

    Jesteś nieuprzejmy wobec innych tu piszących i nie przestrzegasz
    netykiety. Podział na grupy nie jest po to, żebyś się pytał na
    niewłaściwej, bo na odpowiedniej mogą nie zauważyć. Wstydziłbyś się.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 5. Data: 2004-02-26 21:24:56
    Temat: OT (Re: route-map i BGP [Offtopic])
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Marcin Jurczuk napisal(a) [26 Feb 2004]:

    > Owszem ale równie dobrze utoneło by pomiędzy "czy moja sieciówka.." a
    > "mam problem z acces pointem" :)

    Nie doceniasz zdolnosci czytania u przegladajacych listy...
    Nie doceniasz istnienia filtrow...

    A przeciez tytul postu miales wystarczajacy by zainteresowac
    zainteresowanych...

    ... (jakos mi sie spodobaly te trzykropki ;)

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 6. Data: 2004-02-26 23:37:44
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > Jesteś nieuprzejmy wobec innych tu piszących i nie przestrzegasz
    > netykiety.
    Buuuuuu... :) O bu...... PPB,NMSP. ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki