  • 1. Data: 2004-02-26 16:59:04
    Temat: Czy TPSA coś nie z żartem :)
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org.usunto>

    Witam
    Apropo czy TPSA coś tnie:
    Znalazłem dosyć ciekawy i edukacyjny post znanego nam tu Pana Konrada z
    TP.. :)
    http://tinyurl.com/2aq4z

    Jest to konfiguracja (nie wiem czy jeszcze działającego) router'a r2-cst
    :) Patrząc całkiem spory router..
    Cytując jednego z odpisujących - TPSA wie co to Open Source :P

    --
    Regards M.J.

  • 2. Data: 2004-02-26 17:12:18
    Temat: Re: Czy TPSA coś nie z żartem :)
    Od: "Sławomir Furmanek" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <s...@s...eu.org.usunto> napisał w wiadomości
    nto...
> [...]
    > :) Patrząc całkiem spory router..
    > Cytując jednego z odpisujących - TPSA wie co to Open Source :P

    Ale kolega sie dokopal, kolega pracuje w ARCHEO? ;)))

    "bo wy siostrzyczki z ARCHEO to ..." ;)

    Pozdrawiam
    eprom

  • 3. Data: 2004-02-26 17:14:54
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    Marcin Jurczuk wrote:

> [...]
    > :) Patrząc całkiem spory router..
    > Cytując jednego z odpisujących - TPSA wie co to Open Source :P

    Tyle lat minelo, ale nadal nie moge wyjsc z podziwu dla security TPSA
    np. user "dyzur" z hasłem "dyzurni"

  • 4. Data: 2004-02-26 17:29:59
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org.usunto> wrote:
    > Apropo czy TPSA coś tnie:

    Stare. Bardzo stare. I nawet przytaczane w poprzednim wątku parę dni temu.

    > Znalazłem dosyć ciekawy i edukacyjny post znanego nam tu Pana Konrada z
    > TP.. :)

    "Nie śmiej się dziadku z czyjegoś przypadku."

    > Cytując jednego z odpisujących - TPSA wie co to Open Source :P

    Pisząc za siebie: nie wygrzebuj nic nie wnoszących staroci z archiwum.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 5. Data: 2004-02-26 19:44:46
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    mlopaci <m...@n...net> wrote:
    > Tyle lat minelo, ale nadal nie moge wyjsc z podziwu dla security TPSA
    > np. user "dyzur" z hasłem "dyzurni"

    Eee tam, żeby to tylko w TPSA tak było. Mogę wymienić paru dużych ISP tudzież
    pare MANów gdzie przez standardowe community można było właściwie wszystko
    wyciągnąć.

    --
    *[ ŁT ]*

  • 6. Data: 2004-02-28 15:29:14
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    "Sławomir Furmanek <e...@p...fm> wrote:

    > Ale kolega sie dokopal, kolega pracuje w ARCHEO? ;)))
    >
    > "bo wy siostrzyczki z ARCHEO to ..." ;)

    "No, ja tu widzę niezły Polpak" ;-)

    Ponc
    --