  • 1. Data: 2004-02-26 00:21:06
    Temat: wp szaleje? czy cos?
    Od: "Japicar - News" <j...@c...one.pl>

    Coś się zaczęło dziać z WP, bez proxy czasami nie ładuje się poprawnie a ze
    squidem to tragedia jest, Wy tez tak macie? Nic nie zmieniałem a mam zonka!

    Registered Linux User: #279429

  • 2. Data: 2004-02-26 00:50:53
    Temat: Re: wp szaleje? czy cos?
    Od: "Norbert Urzedowski" <n...@u...binarylife.org>

    tez tak mam(y) ;-)

  • 3. Data: 2004-02-26 01:24:05
    Od: "f...@o...pl" <f...@o...pl>

    Mam ustawioną jako startową właśnie Wp i po połączeniu z internetem przez modem
    nie otwierają mi się żadne strony. Teraz wysyłam wiadomość z łącza stałego, na
    Wp wyskakuje jakaś Łapa- strona z dialerami, a potem strona niedostępna.
    Co się porobiło ,zróbcie coś z tym wreszcie to już drugi dzień są takie Jaja!
    friko.

  • 4. Data: 2004-02-26 08:50:32
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

    Witam,
    [ciach]
    Sekund 5 i mam na sdi wp.pl

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 5. Data: 2004-02-26 11:04:03
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    f...@o...pl wrote:

    > Co się porobiło ,zróbcie coś z tym wreszcie to już drugi dzień są
    > takie Jaja! friko.

    hmmm, a u mnie i wczoraj i dzisiaj normalnie chodzi (lacze z gts)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 6. Data: 2004-02-27 14:03:16
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    f...@o...pl wrote:
    > Co się porobiło ,zróbcie coś z tym wreszcie to już drugi dzień
    > są takie Jaja!

    Proponuję firewalla zainstalować i antywirus a nie psioczyć na WP, która
    akurat z Twoim problemem nie ma nic wspólnego.

    PS. Zawijaj linie jakoś po ludzku.

  • 7. Data: 2004-02-27 22:33:01
    Od: Adam <a...@t...pl>

    On 27 Feb 2004 14:03:16 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    wrote:

    >Proponuję firewalla zainstalować i antywirus a nie psioczyć na WP, która
    >akurat z Twoim problemem nie ma nic wspólnego.

    On ma rację, rzeczywiście tak przez chwilę było. Jakby ktoś im
    podmienił stronę startową.

    Adam