  • 11. Data: 2010-03-26 14:54:56
    Temat: Re: [rfid] sterownik rygla z programowaniem z PC
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Strony nie ma, nie było to robione na sprzedaż indywidualną.
    > Wykonujemy instalacje jako usługę + serwis miesięczny
    > Jakie ilości i czego interesują kolegę ?
    > Kontroler otwierający ?
    > Rygiel ?
    > Serwer ?

    jedno urzadzenie pelniace role serwera przechowujacego dane do autoryzacji
    oraz logi

    Drzwi w roznych lokalizacjach otwierane na karty. Lokalizacje polaczone
    sieci IP

    Icek

  • 12. Data: 2010-03-27 11:27:15
    Od: Max Omega <m...@w...pl>

    Icek pisze:

> [...]
    > oraz logi
    >
    > Drzwi w roznych lokalizacjach otwierane na karty. Lokalizacje polaczone

    To nie jest system do obsługi jednych czy dwóch drzwi- koszt zbyt duży.
    Stosowanie naszego systemu kontroli dostępu do pomieszczeń nabiera sensu
    przy 10 lub więcej drzwiach. Przy jednych drzwiach to armata na komara.

    Na życzenie możemy dostosować system do naliczania czasu pracy i inne
    tego typu.

    Pzdr

    Adam

  • 13. Data: 2010-03-29 12:13:53
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Max Omega pisze:

> [...]
    > przy 10 lub więcej drzwiach. Przy jednych drzwiach to armata na komara.
    >
    > Na życzenie możemy dostosować system do naliczania czasu pracy i inne

    Wysyłałem z konta kolegi :)

    Adam

  • 14. Data: 2010-03-29 13:07:58
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wysyłałem z konta kolegi :)

    ;)

    tak czy inaczej moglbym dostac jakas przykladowa konfiguracje/kalkulacje ?

    Icek

  • 15. Data: 2010-03-30 08:56:08
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Icek pisze:

    > ;)
    >
    > tak czy inaczej moglbym dostac jakas przykladowa konfiguracje/kalkulacje ?
    >

    > Icek

    Witam,

    Niestety nie mogę tego zrobić bezpośrednio. Wyślij proszę zapytanie i
    zostanie ono wycenione. Adres officemałpaemg-systemskropkacom

    Adam