  • 1. Data: 2013-04-07 03:17:21
    Temat: rejestrator z bateryjką?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    Witam.
    Używam sobie od dłuższego czas gs600. Toporny ale fullHD na 8 godzin z
    hakiem jest.
    Zauważyłem jednak problem polegający na tym, że po odłączeniu zasilania
    potrafi poposuć najzwyczajniej ostatnio nagrwany plik czyli ostatnie np.
    5 minut. Podłączyłem go już do gniazdka wyprowadzonego bezposrednio od
    szyny z akumulatora (przy okazji okazalo sie, ze dziala tez na 24V ;) )
    bo inaczej co wyłączyłem silnik to psuł plik.

    Widzę jednak poważny problem w przypadku jakiegoś poważniejszego
    wypadku. Wystarczy, żeby poszła przednia szyba a rejestrator siłą
    bezwładności gdzieś poleciał i odłączył się od kabelka i już plik ze
    zdarzeniem jest uszkodzony i bezużyteczny.

    Czy są aktualnie rejestratory z jakąś wewnętrzną baterią albo po prostu
    nie psujące pliku? Z wymagań to fullHD 1920x1080 przy 30DPS i obsługa
    kart pamięci minimum 32GB. Nie musi mieć koniecznie GPS ale fajnie jakby
    miało i było w stanie logować pozycję i prędkość. Ogólnie, żeby dawało
    jakość obrazu co najmniej taką jak gs600.
    Bardzo ważne, żeby dobrze nagrywał w warunach nocnych.

    Bardzo porządane, żeby mogło pracować na 24V.

    --
    WildS

  • 2. Data: 2013-04-07 03:32:43
    Temat: Re: rejestrator z bateryjką?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-07 03:17, WildS pisze:

    > Czy są aktualnie rejestratory z jakąś wewnętrzną baterią albo po prostu
    > nie psujące pliku? Z wymagań to fullHD 1920x1080 przy 30DPS i obsługa
    > kart pamięci minimum 32GB.

    Minimum 32 GB SDHC powiadasz ... 50 wystarczy ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2013-04-07 03:44:36
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-04-07, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:
    > Minimum 32 GB SDHC powiadasz ... 50 wystarczy ?

    mam kartę 64GB bodajże SDXC, niestety gs600 ją formatuje na 32GB. 32GB w
    gs600 wystarcza na około 8,5h. Dzienny czas pracy kierowcy to max 15h.
    Obecnie w gs600 zapętlanie nagrywania w ogóle mi nie funkcjonuje więc w
    połowie dniówki zwykle wciskam przycisk format i nagrywa mi na kartę od
    zera.

    Gdy ruszam gdzieś rano z niemiec i nagle w Dover wieczorem się okazuje,
    że skądś mi się wzieli na naczepie murzyni to fajnie by było mieć
    nagranie nieprzerwane od ruszenia do zatrzymania.

    Jeszcze mi przyszło do głowy, że fajnie gdyby była opcja wykrywania
    ruchu, do nagrywania na parkingu w nocy. Jeśli to oczywiście w
    rejestratorach działa jakoś sensownie.

    Nie szukam taniej kamerki. Szukam czegoś porządnego.

    --
    WildS

  • 4. Data: 2013-04-07 04:01:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-07 03:44, WildS pisze:

    > mam kartę 64GB bodajże SDXC, niestety gs600 ją formatuje na 32GB. 32GB w

    Zdaje mi się, że większość tego typu urządzeń używa kart max 32
    gb sdhc. Rozumiem, że podnieca Cię używanie karty 64 SDXC
    formatowanej przez urządzenie "na 32 SDXC" ...

> [...]
    > Obecnie w gs600 zapętlanie nagrywania w ogóle mi nie funkcjonuje więc w
    > połowie dniówki zwykle wciskam przycisk format i nagrywa mi na kartę od

    Nie brałeś pod uwagę tego, że urządzenie nie pracuje prawidłowo,
    gdyż dostarczono mu "nieprawidłową" kartę ?

    > Gdy ruszam gdzieś rano z niemiec i nagle w Dover wieczorem się okazuje,
    > że skądś mi się wzieli na naczepie murzyni to fajnie by było mieć
    > nagranie nieprzerwane od ruszenia do zatrzymania.

    Jasne. Podłącz jakąś normalną kamerę do dysku 1 TB.

    > Jeszcze mi przyszło do głowy, że fajnie gdyby była opcja wykrywania
    > ruchu, do nagrywania na parkingu w nocy. Jeśli to oczywiście w
    > rejestratorach działa jakoś sensownie.

    Działa. Z tego co widziałem, rejestratory z funkcją wykrywania
    ruchu obsługują max 32 GB SDHC. Ale może się mylę.

    > Nie szukam taniej kamerki. Szukam czegoś porządnego.

    Jasne. Rozumiem.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 5. Data: 2013-04-07 07:59:28
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    ja myślałem że każdy rejestrator ma akumulator, używałem prestigio 300 a
    teraz mam prestigio 520 i obraz żyleta

  • 6. Data: 2013-04-07 10:33:52
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > Czy są aktualnie rejestratory z jakąś wewnętrzną baterią albo po prostu
    > nie psujące pliku? Z wymagań to fullHD 1920x1080 przy 30DPS i obsługa
    Masz uszkodzony rejestrator.
    (oryginalny) gs600 posiada wewnątrz akumulator, i po zaniku zasilania
    nagrywa jeszcze kilka sekund po czym zamyka plik i się wyłącza. I bez
    problemu nagrywa w pętli. Ale na 100% nie jest kompatybilny z kartami
    SDXC, musi miec SDHC, zalecane class10, maks 32GB a ze starszymi
    firmware 16GB.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-04-07 15:43:12
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-04-07, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:
> [...]
    > Nie brałeś pod uwagę tego, że urządzenie nie pracuje prawidłowo,
    > gdyż dostarczono mu "nieprawidłową" kartę ?

    mam dwie karty. 32GB SDHC i 64GB SDXC. Zachowuje się na obu tak samo.

    > Jasne. Podłącz jakąś normalną kamerę do dysku 1 TB.

    Jakieś propozycje? Żeby to dało się zasilić z 24V? Niechętnie, z 12.

    > Działa. Z tego co widziałem, rejestratory z funkcją wykrywania
    > ruchu obsługują max 32 GB SDHC. Ale może się mylę.

    32GB przeboleję ale technologia idzie na przód, w smartfonach 64GB karty
    działają więc może ktoś zna jakieś nowe modele rejestratorów umiejących
    je prawidłowo obsłużyć.

    --
    WildS

  • 8. Data: 2013-04-07 23:35:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 03:17:21 +0200 (CEST), WildS napisał(a):

    > Czy są aktualnie rejestratory z jakąś wewnętrzną baterią albo po prostu

    Tak.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 9. Data: 2013-04-11 00:24:42
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-04-07, Rabarbar <t...@i...pl> wrote:
    > ja myślałem że każdy rejestrator ma akumulator, używałem prestigio 300 a
    > teraz mam prestigio 520 i obraz żyleta

    Wrażenia prestigio520 vs gs600:

    - prestigio ma dużo żywsze i bardziej kontrastowe kolory, gs ma mdłe ale
    bardziej naturalne
    - prestigio daje obraz ostrzejszy i jaśniejszy. Sprawia jednak wrażenie
    jakby tracił sporo na kompresji. Mimo to jest wyraźniejszy niż z
    gs600.
    - jakość audio zdecydowanie lepsza w gs600 - bije na głowę prestigio.
    - uchwyt w prestigio jest tragicznie tandetny. Za luźny i bez możliwości
    blokady skręcania na boki.
    Bardzo podatny na drgania na nierównościach. Na jałowych obrotach w
    ciezarówce obraz faluje od drgań silnika. Ten z gs600 jest dużo
    solidniejszy.
    - gs600 nie potrzebuje zewnetrznej anteny gps, prestigio tak.

    Reasumując - szukam porządnego uchwytu do prestigio 520.

    --
    WildS