    From: WildS <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rejestrator z bateryjką?
    Date: Sun, 7 Apr 2013 03:44:36 +0200 (CEST)

    On 2013-04-07, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:
    > Minimum 32 GB SDHC powiadasz ... 50 wystarczy ?

    mam kartę 64GB bodajże SDXC, niestety gs600 ją formatuje na 32GB. 32GB w
    gs600 wystarcza na około 8,5h. Dzienny czas pracy kierowcy to max 15h.
    Obecnie w gs600 zapętlanie nagrywania w ogóle mi nie funkcjonuje więc w
    połowie dniówki zwykle wciskam przycisk format i nagrywa mi na kartę od
    zera.

    Gdy ruszam gdzieś rano z niemiec i nagle w Dover wieczorem się okazuje,
    że skądś mi się wzieli na naczepie murzyni to fajnie by było mieć
    nagranie nieprzerwane od ruszenia do zatrzymania.

    Jeszcze mi przyszło do głowy, że fajnie gdyby była opcja wykrywania
    ruchu, do nagrywania na parkingu w nocy. Jeśli to oczywiście w
    rejestratorach działa jakoś sensownie.

    Nie szukam taniej kamerki. Szukam czegoś porządnego.

    --
    WildS