  • 1. Data: 2013-04-07 03:10:08
    Temat: rejestrator z bateryjką?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    Witam.
    Używam sobie od dłuższego czas gs600. Toporny ale fullHD na 8 godzin z
    hakiem jest.
    Zauważyłem jednak problem polegający na tym, że po odłączeniu zasilania
    potrafi poposuć najzwyczajniej ostatnio nagrwany plik czyli ostatnie np.
    5 minut. Podłączyłem go już do gniazdka wyprowadzonego bezposrednio od
    szyny z akumulatora (przy okazji okazalo sie, ze dziala tez na 24V ;) )
    bo inaczej co wyłączyłem silnik to psuł plik.

    Widzę jednak poważny problem w przypadku jakiegoś poważniejszego
    wypadku. Wystarczy, żeby poszła przednia szyba a rejestrator siłą
    bezwładności gdzieś poleciał i odłączył się od kabelka i już plik ze
    zdarzeniem jest uszkodzony i bezużyteczny.

    Czy są aktualnie rejestratory z jakąś wewnętrzną baterią albo po prostu
    nie psujące pliku? Z wymagań to fullHD 1920x1080 przy 30DPS i obsługa
    kart pamięci minimum 32GB. Nie musi mieć koniecznie GPS ale fajnie jakby
    miało i było w stanie logować pozycję i prędkość. Ogólnie, żeby dawało
    jakość obrazu co najmniej taką jak gs600.

    Bardzo porządane, żeby mogło pracować na 24V.

    --
    WildS