-
Data: 2011-09-27 10:02:45
Temat: reguły walki i jej algorytmy (algorytmy walki)
Od: " fir i wróżki" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
need i say more? ;-)
mam teraz troche czasu by pobawic sie w ai,
powiedzmy ze mam plansze 1000x1000 pikseli i dwa male
czolgi (czy space shipy) -boty, kazdy rozmiaru ok 10 pikseli
(tak jak w tym moim programiku:
dl.dropbox.com/u/42887985/bociaki.zip
chodzi o proste i naoczne srodowisko)
jednostka czasu jest ramka, kazdy bot ma taki sam przyrost
energii na ramke, (np +1.0e), rozmaite akcje danego bota
pochlaniaja rozne rodzaje energii np
- ruch na 100% szybkosci (np +5pix/f) 1.0e
- ruch na 50% szybkosci 0.5e,
- obrot na 100% szybkosci (np 15st/f) 1.0e itd
- obczajanie terenu na 100% widzialnosci (np promien 150 pix) 1.0 e itd
(niewykorzystana energia kumuluje sie, choc nie wiem czy w calosci,
np +0.8e/f, by nie zachecac do tolalnego bezruchu, np wydalek 0.2
mozna wydac bo i tak sie nie oszczedzi)
I. nalezy wymyslec 'reguly walki' jak wyzej (mozliwe akcje
i wydatki energetyczne)
II. nalezy wymylec tej walki algorytmy, mozna by zabawic sie
w ten sposob ze ktos z grupowiczow moglby starac sie wymyslec
lepszy algorytm bitewny przy ustalonych regulach walki
moge to zaprogramowac poeksperymentowac sam, okreslic
reguly, napisac wlasny algorytm i pozniej jak ktos by podeslal
swoj to wklepac go i wrzucic exeka z walką - ciekawe czy cos
z tego by wyszlo
(jakby co jak ktos ma teraz jakies dobre pomysly co do regul
walki albo jej algorytmow to moze pisac)
Fir i Wrózki
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.11 12:47 Sarr.
- 27.09.11 13:13
- 27.09.11 22:00 mariotti
- 28.09.11 05:05
- 28.09.11 09:26 MoonWolf
- 28.09.11 11:20
- 28.09.11 12:31 b...@n...pl
- 28.09.11 13:22 kenobi
- 28.09.11 13:32 b...@n...pl
- 28.09.11 14:44 fir i wróżki
- 29.09.11 08:22 sielim
- 29.09.11 11:22
- 30.09.11 22:07 Edek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowa ustawa o ochronie praw autorskich - opis problemu i szkic ustawy
- Alg. kompresji LZW
- Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
Najnowsze wątki
- 2025-03-18 ulaskawienia
- 2025-03-18 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-18 42 MILIARDY ZŁOTYCH ZYSKU W ROK. DLACZEGO BANKI TYLE ZARABIAJĄ W POLSCE?
- 2025-03-17 Nie matura lecz chęć szczera ...
- 2025-03-17 Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- 2025-03-17 Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- 2025-03-17 Nagra IV i zewnętrzny pilot
- 2025-03-17 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-17 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2025-03-17 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-17 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-17 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-17 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-17 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-17 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=