  • 11. Data: 2017-06-17 16:41:27
    Temat: Re: regulator ciśnienia pompy paliwa
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:

    > Jak się z Kogutkiem z reguły nie zgadam, tak tu popieram. Aż boję się
    > tego, jak Pszemol sobie te Tesle kupi (w co wątpię).

    Ale o co właściwie Wam obu chodzi?

    Że nie powinienem pytać o tematy samochodowe na grupie samochodowej?

    Na pręgu polecają na takie cierpienia coś takiego:
    https://www.ceneo.pl/28418790#tab=reviews

  • 12. Data: 2017-06-17 17:40:38
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 17 Jun 2017 14:41:27 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Na pręgu polecają na takie cierpienia coś takiego:
    >https://www.ceneo.pl/28418790#tab=reviews

    Kup sobie w końcu i przestań męczyć nas jakimś amerykańskim złomem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2017-06-17 21:36:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:

    > Kup sobie w końcu i przestań męczyć nas jakimś amerykańskim złomem.

    Ależ Jerzy - toż to Germański złom, nie Amerykański! :-)

    A tubka maści jest dla Ciebie i Zenka, bo to Was dupy bolą i się tu
    skarżycie :-)))

    p.s. Pisać nie przestanę, więc możesz przestać się skarżyć bo to nic nie
    da. Użyj killfile i po kłopocie!

  • 14. Data: 2017-06-17 23:46:14
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Pisz i nie przejmuj się. Kto ma ochotę to poczyta, kto nie, to oleje wątek i po
    sprawie. A tak, przynajmniej coś się dzieje na grupie. Swoją szosą, to dawno nie było
    żadnej większej gównoburzy :)

  • 15. Data: 2017-06-18 00:13:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Przemyslaw P. <p...@g...com> wrote:
    > Pisz i nie przejmuj się. Kto ma ochotę to poczyta, kto nie, to oleje
    > wątek i po sprawie. A tak, przynajmniej coś się dzieje na grupie. Swoją
    > szosą, to dawno nie było żadnej większej gównoburzy :)

    Nie przejmuje sie, nie martw się.
    Będę pisał i nic na to nie poradzą.

    Dzięki za ciepłe słowa ;-)

  • 16. Data: 2017-06-18 09:18:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-06-2017 o 23:46, Przemyslaw P. pisze:
    > Pisz i nie przejmuj się. Kto ma ochotę to poczyta, kto nie, to oleje wątek i po
    sprawie. A tak, przynajmniej coś się dzieje na grupie.

    To akurat żadna wartość - dzianie się dla dziania się.

  • 17. Data: 2017-06-18 14:28:36
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 17 Jun 2017 19:36:04 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >A tubka maści jest dla Ciebie i Zenka, bo to Was dupy bolą i się tu
    >skarżycie :-)))

    Mnie nic nie boli. A już najmniej ten Twój Passat.

  • 18. Data: 2017-06-18 14:29:18
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 17 Jun 2017 14:46:14 -0700 (PDT), "Przemyslaw P."

    >Pisz i nie przejmuj się.

    Niech pisze. Czasem warto sie dobrze pośmiać ;)