  • 171. Data: 2012-03-14 13:09:45
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.03.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Akurat Zune i Kin to były bardzo dobre urządzenia. Nieliczni posiadacze byli
    > bardzo zadowoleni.

    Wszyscy trzej? Jak na razie to Kin, się nie sprzedały, Zune podobnie,
    Lumia jak na razie, też się nie sprzedaje. Nawet promocja za zeta nie
    pomaga, dopiero dołożenie Xboxa gratis, pomaga.

    > Wg największych mędrców tej grupy powinni zrobić kolejną nudna i brzydką
    > dystrybucję androida i rodawać ją za darmo.

    Wystarczy że wydadzą skończony nadający się do użytku system, zamiast
    kolejnej wczesnej bety.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 172. Data: 2012-03-14 15:20:15
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Wszyscy trzej? Jak na razie to Kin, się nie sprzedały, Zune podobnie,

    No bo MS nigdy nie potrafił tak dobrze sprzedawać swoich produktów jak
    Apple.
    Uważasz Ajfona za najlepszy telefon świata?

    > Lumia jak na razie, też się nie sprzedaje.

    Masz jakieś wsparcie dla tego dogmatu czy tylko myślenie życzeniowe?
    Czy ciebie równiez niewygodne fakty nie interesują?

    > Wystarczy że wydadzą skończony nadający się do użytku system,

    A android juz jest skończony? Nie będzie już rozwijany? Dobrze wiedzieć, że
    nie warto w takim razie kupować.

  • 173. Data: 2012-03-14 15:24:47
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Nie kupuję niedorobionego badziwewia, oduczyłem się i innym
    > też polecam nie kupować marnych, niedorobionych produktów.

    I dlatego polecasz ludziom telefony z androidem, które dopiero po miesiącu
    przerabiania działają zadowalająco? Bo tak wynika z idiotyzmów wypisywanych
    przez androidziarzy.

    > W temacie, jak wyżej, polecam trzy razy się zastanowić, zanim się
    > kupi niedorobiony, niby smartfon, jakim udaje że jest Lumia z WP7,

    A co znaczy "niby smartfon"? Bo nie jest jak android?

    > za zeta z kontraktem na dwa lata.

    Ale samsung galaxy za zeta z kontraktem na dwa lata już się opłaca? I
    dlaczego?
    I czy przeciwko kupieniu Lumii na wolnym rynku też masz obiekcje? Dlaczego?

    > Do Ciebie, ani o Tobie, nic nie piszę, bo to nie ma sensu. Prostuję
    > tylko co większe idiotyzmy którymi zaśmiecasz grupę.

    A konkretnie co niby próbujesz sprostować? Bo na razie to wypisujesz
    kalumnie sprzeczne z faktami.

  • 174. Data: 2012-03-14 18:38:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com>

    > Dobry mobilny system, na smarta. Bo słabych jest pod dostatkiem.

    Ale jaki system ? Operacyjny ?

  • 175. Data: 2012-03-14 18:49:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > a wystarczy odhaczyc ptaszka w ustawieniach telefonu -> sieci zwykle i
    > bezprzewodowe -> Siec komorkowa (uzyj tylefonu od pol.danych gdy WiFi jest
    > niedostepne).
    > I bez Twojej wiedzy sie nie polaczy nabijajac Ci koszty.
    > Na ekran wyciagasz w jakikolwiek sposob ikonke wifi i Data i jednym
    > kliknieciem wlaczaz i wylaczasz poszczegolne sieci (uzywam Widgetsold -
    > dobrze sie konfiguruje i budujesz sobie widgeta(y) pod siebie)

    A jak się połączysz to wyśle zaległe ? -> Raczej niczego nie rozwiązałeś.

  • 176. Data: 2012-03-14 23:57:42
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > No i jak ten Adroid4? Podoba wam się zmiana stylu z ajfonowego na
    > bardziej metro?

    Mi, jak narazie, sie nie podoba :)
    Ale to moze dla tego ze wole male taby 7 calowe i na nich doskonale mi
    dziala Andek 2.3 itp. Czyli bardziej telefoniczne, niz duze taby, ktore
    wole chyba z windowsem jesli juz. Ale nie mam dotychczas parcia na taby
    10 calowe, bo dla moich potrzeb sa po prostu za duze. Tu wole jednak
    laptopy.
    Moze kiedys zmienie zdanie.

  • 177. Data: 2012-03-15 00:02:46
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Ale instalator systemu i cały plug&play się na niej same nie urodzą.
    >
    > No i w ogóle to jak chciałbyś włożyć DVD instalacyjne do telefonu?

    A po co DVD ?
    Pierwszy z brzegu przyklad, i nie nowy juz :
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2011/01/htc-
    hd2-z-androidem-i-windows-phone-7

    Jednak sie da....

  • 178. Data: 2012-03-15 00:07:16
    Od: "Tomek8" <j...@p...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

> [...]
    > niedostepne).
    > I bez Twojej wiedzy sie nie polaczy nabijajac Ci koszty.

    W poście nie o to chodziło. Piszesz o czym innym.
    Chodziło o połączenia telefoniczne, a ty piszesz o transmisji danych.

  • 179. Data: 2012-03-15 00:08:28
    Temat: Re: refleksje ... spacja.
    Od: "Tomek8" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > potpisz siem pot petycjom stokrotki o frowadzenie nowej ortografji

    Skontaktuj się z Kaczyńskim lub Rydzykiem, niech to przetłumaczą
    na język polski. Oni mają specjalistów od tłumaczenia.

  • 180. Data: 2012-03-15 00:53:17
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Tomek8 <j...@p...pl> wrote:
> [...]
    >>
    > Skontaktuj się z Kaczyńskim lub Rydzykiem, niech to przetłumaczą
    > na język polski. Oni mają specjalistów od tłumaczenia.

    No przecież jest zrozumiałe .