  • 161. Data: 2012-03-13 22:07:03
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-13 08:04, Kolkos pisze:

    > Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że mogę. Nie zmienia to faktu, że Android
    > umożliwia zaawansowane zbieranie danych o użytkowniku. Wymieniona aplikacja
    > Banku Millennium może inicjować połączenia telefoniczne bez mojej wiedzy i
    > zgody, generując koszty. Tylko dlatego, bo Android to umożliwia.
    > Program mógłby mi pokazać najbliższy bankomat po wybraniu przeze mnie
    > zapytania o najbliższy bankomat. Nie ma potrzeby, aby dany program śledził
    > mnie tylko dlatego, że nie byłem wystarczająco czujny i podejrzliwy.

    a wystarczy odchaczyc ptaszka w ustawieniach telefonu -> sieci zwykle i
    bezprzewodowe -> Siec komorkowa (uzyj tylefonu od pol.danych gdy WiFi
    jest niedostepne).
    I bez Twojej wiedzy sie nie polaczy nabijajac Ci koszty.
    Na ekran wyciagasz w jakikolwiek sposob ikonke wifi i Data i jednym
    kliknieciem wlaczaz i wylaczasz poszczegolne sieci (uzywam Widgetsold -
    dobrze sie konfiguruje i budujesz sobie widgeta(y) pod siebie)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 162. Data: 2012-03-13 22:19:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com>

    > MS projektantów i programistów ma, ale sami olali mobilne systemy
    > i są parę lat za konkurencją, tak od razu się tego nie da nadrobić.
    > Mają potencjał i możliwości, ale sami zaspali, jak się nie ogarną
    > to WP podzieli losy Zune, Kin One, Two, i wielu ich niedorobionych
    > wynalazków. Ale mam nadzieję ze z czasem dadzą radę i powstanie
    > konkurencja dla Androida. Bo na Apple nie ma co liczyć.

    Ale co oni mieliby robić ???

  • 163. Data: 2012-03-14 06:32:48
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > zapytania o najbliższy bankomat. Nie ma potrzeby, aby dany program śledził
    > mnie tylko dlatego, że nie byłem wystarczająco czujny i podejrzliwy.

    a wystarczy odhaczyc ptaszka w ustawieniach telefonu -> sieci zwykle i

  • 164. Data: 2012-03-14 11:30:26
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.03.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Ot typowy androidziarz.

    Ot, argument, na miarę możliwości sprzedawcy beznadziejnej Lummi.
    Ale nie spodziewałem się że cokolwiek zrozumiesz.

    > Ja piszę o producentach sprzętu i oprogramowania

    Wciskasz na grupie marketingowy bełkot.

    > oraz agencji reklamowej google, a ten wulgarny gówniarz urządza tu sobie
    > jakieś opryskliwe wywody na mój temat, mimo że w dupie był i gówno widział.

    Jak tam, zwieracze puściły? badziewna Lumia się nie sprzedaje?
    Jak się dołoży Xboxa, do kontraktu z Lumią za zeta, to jest jakaś
    szansa że zacznie schodzić.

    > No cóż, ale pożytecznych idiotów też nam na świecie potrzeba. Ktoś musi doły
    > kopać

    Biedaku, Lumia nie schodzi, i nie będzie schodzić, bo to jest
    wyjątkowy badziew. Nie ma tylu małolatów z Xboxem, dla których
    liczenie punktów w gierkach jest najważniejszą funkcją telefonu.

    > i kupować te szmelcfony z androidem, z ktorych MS czerpie kilka
    > dolarów czystego zysku od każdej sztuki, które przeznaczyć może na rozwój
    > lepszych rozwiązań dla mądrzejszych klientów.

    Tak, tak gracze Xbox to idealny target dla smartfonu.

    Mam nadzieję że MS się ogarnie i za jakiś rok, zacznie robić system
    nie tylko dla graczy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 165. Data: 2012-03-14 11:33:28
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 13.03.2012 John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał/a:

    > Ale co oni mieliby robić ???

    Dobry mobilny system, na smarta. Bo słabych jest pod dostatkiem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 166. Data: 2012-03-14 11:35:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Jak tam, zwieracze puściły? badziewna Lumia się nie sprzedaje?
    > Jak się dołoży Xboxa, do kontraktu z Lumią za zeta, to jest jakaś

    Nie stać cię i dorabiasz ideologię?

> [...]
    >>
    > Tak, tak gracze Xbox to idealny target dla smartfonu.
    >
    > Mam nadzieję że MS się ogarnie i za jakiś rok, zacznie robić system

    A masz cokolwiek do powiedzenia w temacie dyskusji, a nie na mój temat,
    agresywny sfrustrowany samotny nerdzie ty?

  • 167. Data: 2012-03-14 12:05:08
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Użytkownik "kakmar" <k...@g...com>

    Akurat Zune i Kin to były bardzo dobre urządzenia. Nieliczni posiadacze byli
    bardzo zadowoleni.

    > Ale co oni mieliby robić ???

    Wg największych mędrców tej grupy powinni zrobić kolejną nudna i brzydką
    dystrybucję androida i rodawać ją za darmo.

  • 168. Data: 2012-03-14 12:11:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > O, i to trzeba nam zapamietac!!! Dzieki :]
    >
    > PS
    > Tak zupelnie przy okazji, jest szansa ze w nadchodzacym tygodniu (choc
    > Samsung jak zwykle kreci z terminem) bedzie dostepny update dla SGS2
    > do ICS.

    No i jak ten Adroid4? Podoba wam się zmiana stylu z ajfonowego na bardziej
    metro?

  • 169. Data: 2012-03-14 12:12:42
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Dobry mobilny system, na smarta. Bo słabych jest pod dostatkiem.

    W sensie do tego malutkiego auta dla geji?

  • 170. Data: 2012-03-14 12:57:38
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.03.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Nie stać cię i dorabiasz ideologię?

    Nie kupuję niedorobionego badziwewia, oduczyłem się i innym
    też polecam nie kupować marnych, niedorobionych produktów.

    > A masz cokolwiek do powiedzenia w temacie dyskusji, a nie na mój temat,
    > agresywny sfrustrowany samotny nerdzie ty?

    W temacie, jak wyżej, polecam trzy razy się zastanowić, zanim się
    kupi niedorobiony, niby smartfon, jakim udaje że jest Lumia z WP7,
    za zeta z kontraktem na dwa lata.
    Do Ciebie, ani o Tobie, nic nie piszę, bo to nie ma sensu. Prostuję
    tylko co większe idiotyzmy którymi zaśmiecasz grupę.

    --
    kakmaragmaildotcom