  • 1. Data: 2014-06-03 11:57:44
    Temat: ramka do montażu chłodzenia do L775
    Od: dcim007 <d...@g...com>

    Witam,
    Mam chłodzenie z następującym zaczepem, takie jak
    http://tinyurl.com/q9qyq9h (aukcja wybrana losowo z Allegro).
    Potrzebna mi ramka z plastiku, która będzie służyć do zaczepienia procesora.

    Wiem, że grupa to nie OLX, ale nigdzie nie mogę znaleźć czegoś takiego.
    Proszę o kontakt na priva, by nie śmiecić grupy.

    pozdr
    dcim007

  • 2. Data: 2014-06-03 13:48:13
    Temat: Re: ramka do montażu chłodzenia do L775
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "dcim007" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > http://tinyurl.com/q9qyq9h (aukcja wybrana losowo z Allegro).
    > Potrzebna mi ramka z plastiku, która będzie służyć do zaczepienia

    link nie działa, btw procesora 775 nie zaczepia się o żadną plastikową ramkę

  • 3. Data: 2014-06-03 17:20:02
    Od: dcim007 <d...@g...com>

    Link bez skracania:
    http://allegro.pl/aab-cooling-super-silent-p4-pwm-2x