  • 1. Data: 2014-06-02 17:36:46
    Temat: Program DOS do ijdentyfikacj dysku (model i nr, seryjny)
    Od: m...@g...com

    Mam kilka starych komputerów pracujących pod DOS/ win 98 i potrzebuję zidetyfikować
    numery seryjne dysków tych komputerów. (sprzęt 14 letni :D) Może mi ktoś polecić
    działający pod DOS i ściągalny z netu (freeware najlepiej) program, który to potrafi
    ? (live CD linux/windows odpada, bo te komputery nie mają cd-rom :)

  • 2. Data: 2014-06-02 19:25:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <m...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    http://hddguru.com/software/2005.10.02-MHDD/

  • 3. Data: 2014-06-02 20:05:17
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Mam kilka starych komputerów pracujących pod DOS/ win 98 i potrzebuję
    > zidetyfikować numery seryjne dysków tych komputerów. (sprzęt 14 letni :D)

    Wyciągnij te dyski i spisz bezpośrednio z nich?

    > Może mi ktoś polecić działający pod DOS i ściągalny z netu (freeware
    > najlepiej) program, który to potrafi ?

    Chyba dowolny, dosowy program diagnostyczny, np.
    http://www.hwinfo.com/files/hwinf552.zip

    > (live CD linux/windows odpada, bo te komputery nie mają cd-rom :)

    Ale USB pewnie mają (choć niekoniecznie z opcją startu z niego).