  • 1. Data: 2014-06-01 14:52:29
    Temat: Szukam czegoś takiego.... ( związane z procesorami )
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    Szukam takiego diagramu, rysunku, opisu z grafiką..., który
    przedstawiałby wszystkie podstawki pod procesory z opisem jakie
    procesory do nich pasują. Pisząc "wszystkie" mam na myśli wszystkie od
    początku architektury x86 aż do teraz.
    Np. rysunek, zdjęcie socket 3 i wymienione wszystkie modele 486... itd.
    Zrobił ktoś takie coś? Znacie takie coś?

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 2. Data: 2014-06-01 18:17:49
    Temat: Re: Szukam czegoś takiego.... ( związane z procesorami )
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-01 14:52, TOMASZEK pisze:
> [...]
    > Np. rysunek, zdjęcie socket 3 i wymienione wszystkie modele 486... itd.
    > Zrobił ktoś takie coś? Znacie takie coś?

    Zadanie domowe "na szóstkę" na semestr?

    Zgłosiłeś się, to zrób. Potem sam udostępnij innym.

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-06-02 11:31:48
    Od: "Rjablon" <p...@j...pl>

    Użytkownik "TOMASZEK" napisał w wiadomości grup

[...]

    http://www.computeryouthprogram.com/2013/10/a-comple
    te-hardware-chart.html

  • 4. Data: 2014-06-13 12:05:46
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-06-01 18:17, Marcin N pisze:

    > Zadanie domowe "na szóstkę" na semestr?

    ??? Jakie zadanie?

  • 5. Data: 2014-06-13 12:06:16
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>