  • 11. Data: 2012-07-08 16:21:18
    Temat: Re: rainexpert czy rainsport2 16
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    Lukasz <w...@b...net.pl> napisał(a):

    > w takim razie co w rozsądnej cenie wybrać żeby RWD dobrze trzymało na
    > mokrym i w miarę na suchym i trochę wytrzymało?

    Wiesz, ja jestem skrzywiony, bo mam samochód, który ma dawać frajdę z jazdy
    i balans na pewno mam przesunięty w kierunku "wydajność" niż "cena" czy
    "komfort". Inna sprawa, że samochód jeździ tak jak jego najsłabszy element,
    którym często są opony właśnie.
    Jakbym szukał opony do jazdy po mokrym, to prawdopodobnie wybrałbym
    Michelin Pilot Sport 3. Na sucho/agresywnie/tor pewnie Yoko Advan Neova AD08.
    Natomiast jeżeli chcesz budżetowej opony, głównie na wodę i nie jeździsz
    agresywnie, to duża szansa, że RainSport 2 spełni Twoje oczekiwania.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 12. Data: 2012-07-08 16:33:18
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-08 16:21, made myself pisze:

> [...]
    > Jakbym szukał opony do jazdy po mokrym, to prawdopodobnie wybrałbym
    > Michelin Pilot Sport 3. Na sucho/agresywnie/tor pewnie Yoko Advan Neova AD08.

    troszkę źle się wyraziłem. Z tego co widzę Michelin PS3 w rozmiarze
    205/55/16 można kupić za ok. 360zł - dla mnie to znośna cena, chodziło
    mi bardziej o to że już 500zł/szt. ciężko byłoby mi wydać (a tyle chcą
    za AD8).

    Lukasz

  • 13. Data: 2012-07-08 16:42:24
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    Lukasz <w...@b...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > 205/55/16 można kupić za ok. 360zł - dla mnie to znośna cena, chodziło
    > mi bardziej o to że już 500zł/szt. ciężko byłoby mi wydać (a tyle chcą

    Rozumiem. Zresztą, dla każdego "znośna cena" to coś innego :)
    Jeżeli chodzi o wodę, to przypuszczam, że PS3 będą dużo lepszym wyborem niż
    AD08, pomimo niższej ceny. Yokohamy AD08 to jednak opona na suchą nawierzchnię
    i z tego co wiem lubi temperaturę.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 14. Data: 2012-07-08 21:34:42
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-07-08 15:18, Lukasz wrote:

    > w takim razie co w rozsądnej cenie wybrać żeby RWD dobrze trzymało na
    > mokrym i w miarę na suchym i trochę wytrzymało?

    goodyear eagle f1 assymetric 2.

    Tylko dokładnie ten model, nie inną wersję.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 15. Data: 2012-07-08 22:10:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 08 Jul 2012 15:18:48 +0200, Lukasz wrote:

    > w takim razie co w rozsądnej cenie wybrać żeby RWD dobrze trzymało na
    > mokrym i w miarę na suchym i trochę wytrzymało?

    Nie wiem jak RWD, ale jak dla mnie najbardziej poprawna opona która jest
    uniwersalna w każdych warunkach to Potenza.

  • 16. Data: 2012-07-10 08:12:04
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Tyle że nie wiem czy w normalnym drogowym użytkowaniu doprowadza się opony
    > do takiej temperatury. Bo generalnie ta opona wydaje mi się dobrym wyborem
    > do cywilnej jazdy.
    Ja uzytkuje RE 15' i jestem z nich zadowolony.
    Na razie 30kkm przejechane i trzymaja sie dobrze.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z