    From: "made myself" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rainexpert czy rainsport2 16
    Date: Sun, 8 Jul 2012 14:21:18 +0000 (UTC)

    Lukasz <w...@b...net.pl> napisał(a):

    > w takim razie co w rozsądnej cenie wybrać żeby RWD dobrze trzymało na
    > mokrym i w miarę na suchym i trochę wytrzymało?

    Wiesz, ja jestem skrzywiony, bo mam samochód, który ma dawać frajdę z jazdy
    i balans na pewno mam przesunięty w kierunku "wydajność" niż "cena" czy
    "komfort". Inna sprawa, że samochód jeździ tak jak jego najsłabszy element,
    którym często są opony właśnie.
    Jakbym szukał opony do jazdy po mokrym, to prawdopodobnie wybrałbym
    Michelin Pilot Sport 3. Na sucho/agresywnie/tor pewnie Yoko Advan Neova AD08.
    Natomiast jeżeli chcesz budżetowej opony, głównie na wodę i nie jeździsz
    agresywnie, to duża szansa, że RainSport 2 spełni Twoje oczekiwania.

    --
    Pzdr,
    made_myself