  • 11. Data: 2009-09-10 13:29:52
    Temat: Re: radykalnie nowa yz450f
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote in message
    news:h8ar6k$saj$1@mx1.internetia.pl...

    > Precelek jak precelek, wreszcie nie beda sie giac kolanka od
    > przydzwonienia w drzewo/skale/kolege

    Naprawde bardziej wolisz walnac wtryskiem niz kawalkiem rurki?
    Pytamboniewiem.

    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-09-10 13:33:13
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kefir napisał(a):

    > Naprawde bardziej wolisz walnac wtryskiem niz kawalkiem rurki?
    > Pytamboniewiem.

    A to ten wtrysk bedzie wystawal poza rame i bedzie sie wil z boku
    motocykla? Kuknij na foty, zobaczysz ze nic nie wystaje.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 13. Data: 2009-09-10 13:35:39
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-10 15:29:52 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:

    > Naprawde bardziej wolisz walnac wtryskiem niz kawalkiem rurki? Pytamboniewiem.

    Też przez chwilę o tym myślałem, ale przyglądnąłem się dokładniej fotce
    i wychodzi, że jest pomiędzy belkami ramy, a z wierzchu są jeszcze
    chłodnice, które będą obrywać najpierw, jak w niemal każdym innym
    sprzęcie.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-09-10 13:39:25
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

    > A to ten wtrysk bedzie wystawal poza rame i bedzie sie wil z boku
    > motocykla? Kuknij na foty, zobaczysz ze nic nie wystaje.

    Nie klikaty z fabryki. Nie wystaje - njemaproblema.

    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2009-09-10 18:58:25
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Jak u psa :)
    >
    > Bo wlasciwie to tak jest prosciej. Az dziw ze nikt wczesniej na to nie
    > wpadl.

    No wez nie gadaj. Nie pamietam marki i modelu ale byl(y?) taki motocykl
    juz przed druga wojna swiatowa. :P

    > I na dodatek cylinder jest lekko pochylony do tylu. To jakby w fauce
    > upierdolic przedni cylinder.

    Chyba w Moto Guzzi (Z czasow, gdy mialy poprzeczna faulke) ;)

  • 16. Data: 2009-09-10 19:20:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    zbigi pisze:

    > No wez nie gadaj. Nie pamietam marki i modelu ale byl(y?) taki motocykl
    > juz przed druga wojna swiatowa. :P

    Na wiele rzeczy "wpadano" wczesniej. Co nie znaczy ze staly sie
    popularne. Ja wole rozmawiac o czasach nowozytnych.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition