  • Data: 2014-01-21 18:53:34
    Temat: r1
    Od: sebR1 <sebpru7352@_NOSPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam.zalogowałem się dziś pierwszy raz na forum i potrzebuje informacji
    ,rady.tydzień temu kupiłem R1 z 2002r.chciałbym by ktoś zaufany zerknął
    fachowym okiem co trzeba było by zrobić przed sezonem.nie chodzi mi o
    oleje itp ale czy trzeba coś wymienić np.rozrząd,regulacja zaworów ...boję
    się zaprowadzić ja byle kogo bo mi nawymyśla ,wydam hajs a r1 bedzie w
    takim samym stanie jak przed serwisem.proszę o adres lub telefon jestem z
    józefowa k/o warszawy.prosze o info będę wdzięczny.pozdrawiam