  • 1. Data: 2011-10-02 09:40:06
    Temat: quo vadis PC
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ja nie wiem, kupuję 4 dvd, wszystkie psują płytki, kupuję płytę na intelu,
    wyłacza się, kupuję nowy zasilacz atx, podłączam myszkę - piszczy... co się
    dzieje? czy inni mają podobne problemy?

    może Ktoś wie co poradzić na wyłączającą się zaraz po starcie płytę na
    intelu?

  • 2. Data: 2011-10-02 09:42:39
    Temat: Re: quo vadis PC
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

> [...]
    > piszczy... co się dzieje? czy inni mają podobne problemy?
    >
    > może Ktoś wie co poradzić na wyłączającą się zaraz po starcie płytę na

    Co to jest płyta na intelu?

    Jak chcesz porady to pisz z sensem i konkretnie.

  • 3. Data: 2011-10-02 11:39:32
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 2/10/2011 7:40 PM, identifikator: 20110701 wrote:
> [...]
    mają podobne problemy?

    > może Ktoś wie co poradzić na wyłączającą się zaraz po starcie płytę na intelu?

    Kupujesz na bazarze?

  • 4. Data: 2011-10-02 12:10:02
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Co to jest płyta na intelu?

    Asrock P4i65G , mam dwie sztuki, obie zachowują się tak samo, po włączeniu
    zasilania listwą i włączeniu komputera przyciskiem chodzi z 5 sekund po czym
    się wyłącza... później już działa OK, ale że ja wyłączam zailanie listwą to
    jest to upierdliwe... P.S. pytałem na .pecet, nic mi tam nie doradzili...

  • 5. Data: 2011-10-02 13:10:27
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    On 10/02/2011 02:10 PM, identifikator: 20110701 wrote:

> [...]
    > sekund po czym się wyłącza... później już działa OK, ale że ja wyłączam
    > zailanie listwą to jest to upierdliwe... P.S. pytałem na .pecet, nic mi

    powiedz jeszcze jaki system operacyjny oraz jaka wersja

  • 6. Data: 2011-10-02 13:23:51
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-10-02 14:10, identifikator: 20110701 wrote:

    > Asrock P4i65G , mam dwie sztuki, obie zachowują się tak samo, po
    Ale ta płyta to ma już wartość muzealną więc za bardzo bym się nie
    dziwił. Ja miałem dwie takie - jedna padła po około 1,5 roku (razem z
    badziewnym zasilaczem) natomiast druga działa bez problemów od 5+ lat (z
    dobrym, tzn. drogim, zasilaczem).

    Rzuć okiem na ustawienia zarządzania poborem energii a w szczególności
    na to co ma się dziać gdy na chwilę zabraknie prądu w gniazdku. No i w
    takim zabytku to bateryjka może już padać i powodować dziwne efekty.

  • 7. Data: 2011-10-02 14:33:52
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > powiedz jeszcze jaki system operacyjny oraz jaka wersja

    bez dysku tak się zachowuje

  • 8. Data: 2011-10-02 20:29:24
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j69bhk$15o$1@news.onet.pl...
    > może Ktoś wie co poradzić na wyłączającą się zaraz po starcie płytę na
    > intelu?

    Nie znam tej płyty, ale niektóre mają w BIOS ustawienie jaki ma przyjąć stan
    po zaniku napięcia. Ustaw "PowerON" albo "always ON" to po włączeniu listwy
    od razu wystartuje i nie będzisz musiał przyciskać włącznika. Miałem jedną
    płytę Asrocka (modelu nie pamiętam), że nie włączała się przyciskiem POWER
    a trzeba było na krótko nacisnąć RESET (przyciski nie były zamienione, bo
    załączałem zwierając piny na płycie). Wybrnąłem z sytuacji i właczyłem w
    BIOS always ON i po włączeniu listwy od razu startowała.

  • 9. Data: 2011-10-03 19:29:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-10-02 14:10, identifikator: 20110701 wrote:
    > Asrock

    Wszystkie jakie mialem (a miałem coś koło 6 na przestrzeni 7 lat) mialy
    montowane kondensatory z chińskiego bazaru. Objawy różne, w tym praca
    przez kilka sekund, zawieszanie się, brak możliwości wyłączenia albo
    właczenia, piskanie bez powodu. Ale tanie były. Nowsze modele miały na
    tyle sprytne kondensatory że nie było widać że padły (brak odkształceń i
    wycieków).

  • 10. Data: 2011-10-04 10:29:06
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j69kao$8oo$1@news.onet.pl...

> [...]
    > czym się wyłącza... później już działa OK, ale że ja wyłączam zailanie
    > listwą to jest to upierdliwe... P.S. pytałem na .pecet, nic mi tam nie

    Złe napięcie z zasilacza, nie styka radiator na procku... To pierwsze
    przerabiam - mam chyba zły lut i czasem kuca o pół wolta, a to drugie
    przerabiałem, gdy radiator po czyszczeniu został źle nałożony i już w
    trakcie POST procek dostawał temperatury 95 stopni, ledwo zdążyłem wejść w
    Health Status. poprawiłem styk termiczny, pomogło. To dwie możliwe z całego
    mnóstwa realnych przyczyn.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)