  • 151. Data: 2017-12-25 18:52:47
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Dec 2017 18:35:05 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > W DOSie nie dawało sie nic innego zrobić jak kopiowac plik z lewa
    na
    > prawo.

    Piszesz o sobie.

    A nota bene NC nie był częścią DOS.

  • 152. Data: 2017-12-25 18:54:54
    Od: slawek <f...@f...com>

    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > na razie nie ma ani jednego argumentu za niezłością. Jest mierny.
    Do
    > tego stopnia że gorzej już się nie da bez porzucenia definicji OSa.

    Po prostu twoje oczątka nie widziały OS/JS.

    I takich poleceń jak IEBDATA.

  • 153. Data: 2017-12-25 18:57:22
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Dec 2017 18:30:26 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > (preemptive/cooperative) były niegroźne bo w każdym byly metody
    ubicia
    > procesu.

    W Windows 3.0 nie można było ubić zawieszonego.

  • 154. Data: 2017-12-25 18:59:12
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Dec 2017 18:42:24 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Opowiedz w jaki sposób DOS zarzadzał komunikacja miedzyprocesową.

    A po co? Skoro i tak nie zrozumiesz.

  • 155. Data: 2017-12-25 19:13:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/25/2017 6:52 PM, slawek wrote:
    > na
    > Piszesz o sobie.

    Myślę ze w DOS nie było innych narzędzi. No dobra, byl QBASIC czy jak go
    zwali. Na Zx tez był.

    > A nota bene NC nie był częścią DOS.

    Nic dziwnego. Ktoś w koncu, nawet najbardziej nawiedzony ideologicznie,
    musiał zauwazyć że copy.exe nie spełnia wszystkich oczekiwań ludzkości w
    dziedzinie OSów.

  • 156. Data: 2017-12-25 19:51:35
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Dec 2017 19:13:50 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    ideologicznie,
    > musiał zauwazyć że copy.exe nie spełnia wszystkich oczekiwań

    Było copy (bez exe, bo "polecenie wewnętrzne") i xcopy.exe oraz
    mcopy.exe. Aby było śmieszniej: mcopy.exe robiło się copy xcopy.exe
    mcopy.exe. Jeszcze było diskcopy.com.

    I tyle w temacie, "expercie 2.0".

  • 157. Data: 2017-12-25 19:53:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/25/2017 6:57 PM, slawek wrote:
    > ubicia
    > W Windows 3.0 nie można było ubić zawieszonego.

    To zupełnie inaczej niż w DOSie.

  • 158. Data: 2017-12-25 19:54:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/25/2017 6:59 PM, slawek wrote:
    > A po co? Skoro i tak nie zrozumiesz.

    Nie zrozumiem bo DOS nie posiadał takich ficzerów, więc musialbym być
    specjalista od magii a nie jestem.

  • 159. Data: 2017-12-25 19:55:26
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 25.12.2017 o 18:52, slawek pisze:
    > na
    >
    > Piszesz o sobie.
    >
    > A nota bene NC nie był częścią DOS.
    Jakby nie było Norton Commander był lepszy (a jego następca Total
    Commander jest) niż standardowe jednopanelowe drzewko w Windows 10.

  • 160. Data: 2017-12-25 19:56:41
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Dec 2017 19:53:25 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > To zupełnie inaczej niż w DOSie.

    A jak chcesz ubić zawieszonego TSR w DOS?