  • 1. Data: 2014-06-14 09:19:58
    Temat: pytanie o kamery
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    Czy pojawiło się na rynku coś nowego, czy cały czas króluje
    ten sam chiński chłam?

    Jednym zdaniem co polecacie teraz kupić?

  • 2. Data: 2014-06-14 10:39:23
    Temat: Re: pytanie o kamery
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-06-14 09:19, megrimsES pisze:
    > Czy pojawiło się na rynku coś nowego, czy cały czas króluje
    > ten sam chiński chłam?
    Króluje chiński chłam i chiński dobry sprzęt. Klient wybiera ;)

    > Jednym zdaniem co polecacie teraz kupić?
    Tylko G1W za $55 jako cud jakości za taką cenę, albo jak chcesz więcej
    wydać - GT680W lub GT300W/GT300WS (~$120, ma troszkę lepszą jakość w
    nocy, choć do G1W też nie można się przyczepić).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2014-06-14 11:17:09
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-06-14, megrimsES <m...@i...pl> wrote:
    > Czy pojawiło się na rynku coś nowego, czy cały czas króluje
    > ten sam chiński chłam?
    >
    > Jednym zdaniem co polecacie teraz kupić?

    Chłam wszędzie taki sam.

    Aczkolwiek dla bogatych ;) polecam nowy Drift Ghost-S. Ma funkcję DVR,
    która działa. Bardzo rzadko sie wypieprza i nie przegrzewa za szybą jak
    GoPro Hero 3. Obraz minimalnie słabszej jakości niż GoPro (ale lepszy
    bez porównania od całej tej chińszczyzny z CMOSami 3 i 5Mpix), mam
    ustawioną na 1080p@30fps FOV160'. Karta 64GB wystarcza na okolo 6h
    nagrania, pilotem przyciskiem mozna równolegle zrobić zdjęcie bez
    przerywania nagrywania.

    W trybie DVR nagrywa w pętli odcinkami po max 10 minut i automatycznie
    włącza i wyłącza się przy podaniu zasilania. Zasilanie i komunikacja z
    komputerem złączem mini USB od strony kamery. Kamerka 12Mpix.
    Fabryczna przyssawka bardzo dobra, podobnie jak w GoPro. I podobnie jak
    w GoPro - nie ma jej w zestawie standardowym.

    --
    WildS

  • 4. Data: 2014-06-14 13:20:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-06-14 11:17, WildS pisze:

    > Chłam wszędzie taki sam.
    >
    > Aczkolwiek dla bogatych ;) polecam nowy Drift Ghost-S. Ma funkcję DVR,
    > która działa. Bardzo rzadko sie wypieprza i nie przegrzewa za szybą jak
    > GoPro Hero 3.

    A GoPro potrafi już jednocześnie nagrywać i się ładować (a przynajmniej
    nie rozładowywać)?

  • 5. Data: 2014-06-14 16:13:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-06-14 10:39, BartekK wrote:
    > Tylko G1W za $55 jako cud jakości za taką cenę

    Tu jest z niej filmik (jesli dobrze znalazłem):

    http://www.youtube.com/watch?v=HOChwoXmPUs

    Jakośc jest tak fatalna że praktycznie ie udało mi się odczytać ani
    jednego numeru rejestracyjnego z odległości większej jak 10m. Kiepsko.
    Ja rozumiem ze jest tania, ale to jest jakaś katastrofa jeśli chodzi o
    dowody. Nie wiem czy przypadkiem MPEG4 za tym nie stoi kompresując zbyt
    agresywnie obraz.

  • 6. Data: 2014-06-14 19:26:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** BartekK pisze tak:

    > Tylko G1W za $55 jako cud jakości za taką cenę

    nieźle, nieźle

    Coś o podobnym kształcie jest w mediamarkt za ~ 270zł

    G1WH ustąp pierwszeństwa

    http://youtu.be/v4jgm_1NtAA?t=2m10s

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka

  • 7. Data: 2014-06-14 20:03:33
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-06-14, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > A GoPro potrafi już jednocześnie nagrywać i się ładować (a przynajmniej
    > nie rozładowywać)?

    Zarówno GoPro hero3 jak i Drift Ghost-S potrafią działać na zasilaniu z
    zapalniczki samochodowej i potrafią nagrywać i się ładować. W zasadzie
    tylko tak ich używam.

    GoPro wymaga dokupienia "skeleton case" - obudowy z dziurkami albo
    użycie "the frame". Na allegro są dostępne kilkukrotnie tańsze
    zamienniki w razie czego bo oryginały wszystkiego do GoPro są koszmarnie
    drogie.
    Oba wymagają dokupienia mocowania "suction cup" - przyssawki na szybę.
    Obie przyssawki są bardzo dobre i stabilne.

    https://i.imgur.com/q3CNSWh.jpg
    https://i.imgur.com/kzn3KXS.jpg

    --
    WildS

  • 8. Data: 2014-06-14 20:43:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 14 Jun 2014 16:13:28 +0200, Sebastian Biały

    > Nie wiem czy przypadkiem MPEG4 za tym nie stoi kompresując zbyt
    > agresywnie obraz.

    Nie. To standardowo wina szerokiego obiektywu. W większości przypadków
    montują kąt 140. Jak kazałem producentowi zmienić na 120 to obraz znacznie
    się poprawił.

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2014-06-14 20:45:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 14 Jun 2014 20:03:33 +0200 (CEST), WildS

    > Oba wymagają dokupienia

    Nagrywają już cyklicznie?

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2014-06-14 22:17:02
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-06-14, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Nagrywają już cyklicznie?

    Drift ghost-s nagrywa cyklicznie bez żadnych problemów.

    GoPro musiałbym sprawdzić czy się coś nie apdejtnęło w sofcie od
    ostaniej próby ale gdy na początku próbowałem użyć tej funkcji to po
    prostu nie działała - zapełniał kartę do końca i ERROR - SD FULL! ;)

    --
    WildS