  • 11. Data: 2014-06-17 08:34:06
    Temat: Re: pytanie o kamery
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-mipon-mx-2-full
    -hd-1080p-i4256367659.html

  • 12. Data: 2014-06-18 00:42:01
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-06-17, Latawiec <l...@c...smok.com> wrote:
    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-mipon-mx-2-full
    -hd-1080p-i4256367659.html

    Specyfikacja techniczna i cechy urządzenia.
    Matryca 2 MP o wysokiej czułości,

    Dalej nie trzeba czytać.

    2Mpix to te gorsze chińszczyzny bo te lepsze mają 3Mpix
    11mbit/s też dupy nie urywa.

    A poznać, że to ta sama chińszczyzna co we wszystkich kamerkach można
    między innymi po tym, że max karta to 32GB SDHC (nie SDXC).

    --
    WildS

  • 13. Data: 2014-06-18 07:32:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Jun 2014 00:42:01 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
    -hd-1080p-i4256367659.html
    > Specyfikacja techniczna i cechy urządzenia.
    > Matryca 2 MP o wysokiej czułości,
    > Dalej nie trzeba czytać.
    > 2Mpix to te gorsze chińszczyzny bo te lepsze mają 3Mpix

    Full HD ma 2Mpx. Lepszy rezultat da dopiero matryca 8 Mpix, bo
    bedziesz mial na jeden pixel wyjsciowy cztery pixele matrycy w 3
    kolorach (a moze i w 4).
    Z 3Mpx nie ma co zrobic - ktores trzeba odrzucic lub interpolowac

    > 11mbit/s też dupy nie urywa.

    Zakladam ze wystarcza do zapisu.

    J.

  • 14. Data: 2014-06-18 08:36:47
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    Użytkownik "WildS" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
    > 2Mpix to te gorsze chińszczyzny bo te lepsze mają 3Mpix

    Poczytaj coś o przetwornikach a nie leć na marketingow frazesy.
    Po co ci matryca 3MPix do full HD? Po kiego grzyba???
    Tak nawiasem to ta matryca jest w zasadzie 2,5 z czego aktywnie w
    1920/1080 pracuje 2 a resztapixeli jest na stabilizację obrazu.
    Rozdzielczość full HD to 1920x1080 czyli 2073600 pixeli. Możesz mi napisać
    po co ci 3 lub więcej?
    Jest to pełny HD bez interpolowania a dzięki mniejszej matrycy osiągnięto
    wyższą czułość w nocy.

    > 11mbit/s też dupy nie urywa.
    TVP1 HD w MUXie zajmuje niecałe 7-9Mbit/s

  • 15. Data: 2014-06-18 08:44:24
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    > Zakladam ze wystarcza do zapisu.

    Też tak uważam
    https://www.youtube.com/watch?v=WQwX4BEb-a8
    https://www.youtube.com/watch?v=Eitb5SdAqPw

  • 16. Data: 2014-06-18 08:56:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-18 08:36, *Latawiec* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > TVP1 HD w MUXie zajmuje niecałe 7-9Mbit/s

    Nie za dobry przykład - tam widać te niskie bitrate :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 17. Data: 2014-06-18 09:40:04
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie za dobry przykład - tam widać te niskie bitrate :)

    No ale mówimy o kamerze za trzy i pół stówki a nie systemie za wiele
    milionów.