  • 51. Data: 2016-08-09 16:53:06
    Temat: Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > Na idiotę wyszedł pytający o ciśnienie w obcasach.
    > No chyba że to ja jeszcze nie spotkałem nadmuchiwanych obcasów.
    > A ty spotkałeś że o nie pytasz ?

    na asfalcie leży sobie dwa sześciany 1m x 1m x 1m o masie 100kg
    wewnątrz jednego jest gaz pod ciśnieniem 1atm
    w drugim 100 atm
    który wywiera większy nacisk na asfalt?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2016-08-09 20:41:30
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 09.08.2016 o 16:50, RadoslawF pisze:

    > Na idiotę wyszedł pytający o ciśnienie w obcasach.
    > No chyba że to ja jeszcze nie spotkałem nadmuchiwanych obcasów.
    > A ty spotkałeś że o nie pytasz ?

    Jest was tu podobnych debili więcej?
    Dawno tu nie zaglądałem i widzę, że chyba większość tutejszych
    dyskutantów ma IQ na poziomie numeru obuwia.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 53. Data: 2016-08-09 21:27:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2016 14:53:06 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > na asfalcie leży sobie dwa sześciany 1m x 1m x 1m o masie 100kg
    > wewnątrz jednego jest gaz pod ciśnieniem 1atm
    > w drugim 100 atm
    > który wywiera większy nacisk na asfalt?

    Pytanie bylo o nacisk jednostkowy !

    Szescian powiadasz .. to bardzo mozliwe, ze sprawa wyglada tak, jak w
    oponie :-)

    J.

  • 54. Data: 2016-08-09 21:39:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Pytanie bylo o nacisk jednostkowy !

    to która kostka wywiera większy nacisk jednostkowy?
    i przy jakim ciśnieniu w oponie spowoduję zawalenie mostu?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2016-08-09 22:01:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2016 19:39:44 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to która kostka wywiera większy nacisk jednostkowy?
    > i przy jakim ciśnieniu w oponie spowoduję zawalenie mostu?

    Jestem sklonny sie zalozyc, ze ta, w srodku ktorej jest 100 at.
    Ale Ty dostarczasz kostke :-)

    J.

  • 56. Data: 2016-08-09 22:51:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 09.08.2016 16:53, masti wrote:

    > na asfalcie leży sobie dwa sześciany 1m x 1m x 1m o masie 100kg
    > wewnątrz jednego jest gaz pod ciśnieniem 1atm
    > w drugim 100 atm
    > który wywiera większy nacisk na asfalt?

    Sztywna ta kostka?

    Shrek

  • 57. Data: 2016-08-09 23:03:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Jestem sklonny sie zalozyc, ze ta, w srodku ktorej jest 100 at.
    > Ale Ty dostarczasz kostke :-)

    a jak tam z rowerem?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 58. Data: 2016-08-10 00:24:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 7 Aug 2016 17:45:06 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Zaraz zaraz... Nacisk jednostkowy to chyba chodzi o nacisk koła na
    > jezdnię a ciśnienie to chyba ciśnienie w oponie?
    > Wtedy jedno z drugim ma bardzo mało wspólnego. Howk!

    Przed dalszą dyskusją zapoznaj się proszę z pojęciami takimi jak ciśnienie,
    siła, masa itp. Bo tak widzę że dla Ciebie to czarna magia i pojęcia
    zamienne.
    Za moich czasów to był podręcznik do fizyki około 5-6 klasy szkoły
    podstawowej - ładnie będzie opisane. Pewnie można też w Wikipedii, ale tam
    już nie bedzie tak prosto jak w podręczniku.

    Nim nie będziesz znał znaczenia tych słów to sobie naprawdę nie
    podyskutujesz.

  • 59. Data: 2016-08-10 00:38:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2016 22:51:18 +0200, Shrek napisał(a):

    > Sztywna ta kostka?

    Przy takich parametrach ? Na pewno nie :-)

    J.

  • 60. Data: 2016-08-10 05:11:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sam sie wsadziles na mine. Chciales sie pomadrowac a tu jest interet i jencow sie nie
    bierze. Wszyscy albo prawie wszyscy wiedza o co chodzi ale jak jest okazja ponabijac
    sie z kogos kto sie madruje to niby dlaczego mieli nie skorzystac.