  • 1. Data: 2012-03-29 06:43:58
    Temat: Samsung Galaxy S2 - jako modem przez Bluetooth
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Witam. Czy mozna SG S2 wykorzystywac jako modem do internetu - laczac go z
    laptopem przez bluetooth? Dzieki i Pozdr. A.

  • 2. Data: 2012-03-29 08:18:50
    Temat: Re: Samsung Galaxy S2 - jako modem przez Bluetooth
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    jackkk nabazgrał(a):

    > Witam. Czy mozna SG S2 wykorzystywac jako modem do internetu - laczac go
    > z laptopem przez bluetooth? Dzieki i Pozdr. A.

    Nie łatwiej ustawić jako router ??

  • 3. Data: 2012-03-29 08:36:45
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Wtedy nalezy laczyc sie z telefonem przez WIFI czy Bluetooth?

    Pozdr.

  • 4. Data: 2012-03-29 09:00:01
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-29 08:36, jackkk pisze:
    > Wtedy nalezy laczyc sie z telefonem przez WIFI czy Bluetooth?
    >
    > Pozdr.

    Jeżeli masz sprawną kartę WIFI w laptopie to znacznie łatwiejsze
    połączenie będziesz miał poprzez tą sieć. W praktyce to tylko kilka
    kliknięć.. O oczywiście o ile masz Windows 7, w XP jest to trochę więcej
    zachodu.

  • 5. Data: 2012-03-29 09:14:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    jackkk nabazgrał(a):

    > Wtedy nalezy laczyc sie z telefonem przez WIFI czy Bluetooth?

    WiFi .. telefon działa wtedy jako router i każdy w zasięgu może korzystać
    z neta o ile zna podane przez ciebie hasło :)

    Bo BT też się da ale to jest upierdliwe z ustawieniami ...

  • 6. Data: 2012-03-29 09:15:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    jadryś nabazgrał(a):

> [...]
    > połączenie będziesz miał poprzez tą sieć. W praktyce to tylko kilka
    > kliknięć.. O oczywiście o ile masz Windows 7, w XP jest to trochę więcej

    Zazwyczaj BT i WiFi to ta sama karta więc jest szansa że ma i będzie działać
    :)

  • 7. Data: 2012-03-29 09:36:47
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jackkk" napisał:

    > Wtedy nalezy laczyc sie z telefonem przez WIFI

    Nie łączysz się z telefonem jako takim, tylko z punktem dostępowym,
    utworzonym przez telefon po ustawieniu go w tryb "Wi-Fi router" (czy jak to
    się w SGS wabi) z prędkością rzędu Mb/s.

    > czy Bluetooth?

    Wtedy należy się liczyć z prędkością rzędu kilkuset Kb/s
    Pozostaje jeszcze połączenie via USB, przynajmniej telefon się nie rozładuje
    ;-)

    JoteR

  • 8. Data: 2012-03-30 23:13:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jadryś wrote:

> [...]
    > połączenie będziesz miał poprzez tą sieć. W praktyce to tylko kilka
    > kliknięć.. O oczywiście o ile masz Windows 7, w XP jest to trochę

    ja mam jakby inne wrażenie :)

    W W7 łączenie z wifi jest jakieś popierdolone do kwadratu, ktoś wymyślił
    znaczący nadmiar profili.

    W XP robi się to dość prosto

  • 9. Data: 2012-04-04 14:04:46
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-30 23:13, Marek Dyjor pisze:

    > ja mam jakby inne wrażenie :)
    >
    > W W7 łączenie z wifi jest jakieś popierdolone do kwadratu, ktoś
    > wymyślił znaczący nadmiar profili.
    >
    > W XP robi się to dość prosto

    Oczywiście masz rację - w XP równie łatwo skonfigurować sieć WiFi jak w
    W7, warunek jest jeden w systemie nie może być innych skonfigurowanych
    już połączeń... Bo wtedy to już jest droga przez mękę - błąd za błędem.

  • 10. Data: 2012-04-04 14:05:33
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-29 09:15, Chris pisze:
    > jadryś nabazgrał(a):

    > Zazwyczaj BT i WiFi to ta sama karta więc jest szansa że ma i będzie
    > działać :)

    Nie za bardzo się w tym orientuje, Jestem dość świeżym użytkownikiem
    laptopa.. Ale zauważyłem że idzie te moduły, (WiFi, Bluetooth)
    włączać-wyłączać także pojedynczo.