  • 31. Data: 2010-01-14 18:54:14
    Temat: Re: [pyt] Kolizja - ustalenie winnego
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Jan 2010 18:41:06 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Ale o co pytasz, bo ^^^ jest niezrozumiałe

    No faktycznie -- ale widać nie każdy rozumie co to jest cykl świateł na
    skrzyżowaniu.

    Wersja prostsza -- wystarczy uzupełnić obrazek o kolejność zielonych świateł.

    ---

    Potem rozmieścimy samochodziki :).

  • 32. Data: 2010-01-14 19:19:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w <news:q3muk55njtf6jfqrpgdg8mu1o7umcc7uje@4ax.com>:

    > Thu, 14 Jan 2010 18:41:06 +0100, w
    > <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'

    > No faktycznie -- ale widać nie każdy rozumie co to jest cykl świateł na
    > skrzyżowaniu.

    Dobra, mnie się nie chce już nie chce. Raz jeden a raz drugi ma zielone
    przez 10 sekund, czas, gdy żaden nie ma zielonego to 2 sekundy.

    "Obaj twierdzą, że wjechali na zielonym. Nie ruszyli, nie hamowali, nie
    przyznają się do pomarańczowego."

    ">>> A jaki cykl jest zielonego dla każdego kierunku?
    > Dla policjantów jest różnica.
    Ale jaka?"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 33. Data: 2010-01-15 09:18:52
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Thu, 14 Jan 2010 18:12:48 +0100, w
    <hinjfb$654$1@atlantis.news.neostrada.pl>,

    To niestety nie nadaje się na opis cyklu świateł dla sądu :).

    Nie bąź taki.
    Podaj, bo chyba wiesz, opis ważny dla sądu.

  • 34. Data: 2010-01-15 14:51:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Jan 2010 09:18:52 +0100, w <hip8as$4rv$1@inews.gazeta.pl>, "Artur\(m\)"
    <m...@i...pl> napisał(-a):

    > Nie bąź taki.
    > Podaj, bo chyba wiesz, opis ważny dla sądu.

    Rysunku nikt nie chce uzupełnić.
    A moja szklana kula utknęła w Londynie na lotnisku.

  • 35. Data: 2010-01-15 15:45:27
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w <news:cms0l5pfqckf0ghtp96lj7orbmdhk4masi@4ax.com>:

    > Rysunku nikt nie chce uzupełnić.

    Przecież uzupełniłem:

  • 36. Data: 2010-01-15 16:20:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Jan 2010 15:45:27 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > Przecież uzupełniłem:
    > "Raz jeden a raz drugi ma zielone
    > przez 10 sekund, czas, gdy żaden nie ma zielonego to 2 sekundy."

    No tak. To winny jest pojazd A.

  • 37. Data: 2010-01-15 17:18:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w <news:2t11l5di7a0gqs3kna3k1c6giqgohmdsmn@4ax.com>:

    > Fri, 15 Jan 2010 15:45:27 +0100, w
    > <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'

    > No tak. To winny jest pojazd A.

    Bo ponieważ?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 38. Data: 2010-01-15 17:21:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Jan 2010 17:18:30 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'

    > Bo ponieważ?

    Kierowca był pijany.

  • 39. Data: 2010-01-15 19:09:19
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w <news:ig51l5lj8jfrj4vdtkme3slro6mfb122s5@4ax.com>:

    > Fri, 15 Jan 2010 17:18:30 +0100, w
    > <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'

    > Kierowca był pijany.

    Pisałeś, że winny jest pojazd, a teraz piszesz, że kierowca, który spał na
    tylnej kanapie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 40. Data: 2010-01-16 15:23:46

    Fri, 15 Jan 2010 19:09:19 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'

    > Pisałeś, że winny jest pojazd, a teraz piszesz, że kierowca, który spał na
    > tylnej kanapie.

    Kierowca był w bagażniku, właśnie dlatego uznaję że był pijany.