  • 1. Data: 2013-10-21 14:06:25
    Temat: przywrócenie niezapisanego smsa Nokia e52
    Od: "karola" <k...@l...pl>

    Zanotowałam sobie coś w postaci smsa i był on otwarty w tle, w tym czasie
    chciałam skorzystać z internetu w telefonie i odpaliłam systemową
    przeglądarkę. Strona nie załadowała mi się do końca, pojawił się o
    komunikat błędu o braku wolnej pamięci, telefon na parę sekund się
    przywiesił, po czym wrócił do stanu użytkowania, niestety już bez mojego
    smsa. Da się go jakoś odzyskać? Jest może w jakimś pliku tymczasowym?

  • 2. Data: 2013-10-21 17:56:21
    Temat: Re: przywrócenie niezapisanego smsa Nokia e52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-21 14:06, karola pisze:
> [...]
    > przywiesił, po czym wrócił do stanu użytkowania, niestety już bez mojego
    > smsa. Da się go jakoś odzyskać? Jest może w jakimś pliku tymczasowym?

    Do folderu 'robocze' nie wpadł?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 3. Data: 2013-10-21 22:43:53
    Od: "karola" <k...@l...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Do folderu 'robocze' nie wpadł?

    No właśnie nie, czyli klapa?

  • 4. Data: 2013-10-22 14:12:29
    Od: r...@g...com

  • 5. Data: 2013-10-22 17:16:31
    Od: "karola" <k...@l...pl>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On Monday, 21 October 2013 08:06:25 UTC-4, karola wrote:

    Co chciałeś powiedzieć?...

  • 6. Data: 2013-10-22 18:53:19
    Od: "Adam" <a...@a...pl>

    Użytkownik "karola" <k...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > On Monday, 21 October 2013 08:06:25 UTC-4, karola wrote:
    >
    > Co chciałeś powiedzieć?...

    Jest mozliwosc odzyskania. Tyle, ze taka usluga jest odplatna. Trenowalem
    temat w zeszlym roku z E51.

  • 7. Data: 2013-10-23 10:54:37
    Od: "karola" <k...@l...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "karola" <k...@l...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jest mozliwosc odzyskania. Tyle, ze taka usluga jest odplatna.
    > Trenowalem temat w zeszlym roku z E51.

    W jaki sposób, co i jak? Nie jest to nic ważnego, po prostu zapisałam
    sobie w ten sposób tekst piosenki, który przyszedł mi do głowy i niestety
    ulotnił się z pamięci, oraz hasło do nowego serwisu...
    Czyli to się zapisuje jednak gdzieś w telefonie?

  • 8. Data: 2013-10-23 23:08:43
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-23 10:54, karola pisze:

> [...]
    > niestety ulotnił się z pamięci, oraz hasło do nowego serwisu...
    > Czyli to się zapisuje jednak gdzieś w telefonie?

    Dla mnie to wyparowało bezpowrotnie jeżeli nie wpadło do roboczych.
    A nie prościej i bezpieczniej korzystać z dyktafonu?

  • 9. Data: 2013-10-24 21:25:44
    Od: "karola" <k...@l...pl>

    > Dla mnie to wyparowało bezpowrotnie jeżeli nie wpadło do roboczych.
    > A nie prościej i bezpieczniej korzystać z dyktafonu?

    Nie zawsze można mówić do siebie...

  • 10. Data: 2013-10-24 22:22:09
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "karola" napisała:

    > Czyli to się zapisuje jednak gdzieś w telefonie?

    Zapisuje.
    Sprawdź w C:\Private\1000484b\Mail\ - jest to folder odpowiedzialny za maile
    i smsy, możliwe, że coś w nim jest.