  • 11. Data: 2024-06-08 16:56:05
    Temat: Re: przydałaby się grupa o wszystkim
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 8 Jun 2024 10:55:09 +0200, io napisał(a):

    > Tym, że wpadają do niej wybrane artykuły a nie wszystkie.

    No więc tak: Zakładasz grupę, piszesz posta. Potencjalny odbiorca
    musiałby zassać najpierw na nowo listę grup i wyszukiwać w niej po
    nieznanych słowach kluczowych nazwę tej twojej grupy. Skąd założenie że
    komukolwiek by się chciało? Mógłbyś długo czekać na odpowiedź. No, chyba
    że grupa będzie dla uprzedzonych o jej istnieniu znajomych.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2024-06-08 22:20:14
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > No więc tak: Zakładasz grupę, piszesz posta.

    Nie, jak chcę pisać to piszę, jak chcę czytać to wpisuję co chcę czytać.

    > Potencjalny odbiorca
    > musiałby zassać najpierw na nowo listę grup i wyszukiwać w niej po
    > nieznanych słowach kluczowych nazwę tej twojej grupy.

    Nic nie musiałby zasysać. On ma swoją listę grup jak wyżej, więc jak mój
    artykuł w nią trafi to się u niego pokaże. Jak nie to nie bo niby czemu
    miałyby mu się pokazywać artykuły, które go nie interesują.

    > Skąd założenie że
    > komukolwiek by się chciało? Mógłbyś długo czekać na odpowiedź. No, chyba
    > że grupa będzie dla uprzedzonych o jej istnieniu znajomych.

    Jak wyżej, grupa nie jest po to, by innym rozdawać artykuły tylko by
    sobie te artykuły odnaleźć. Tak to zresztą już działa na FB :-) i
    podobnych. Ludzie deklarują różne zainteresowania i wpadają im artykuły
    na zadeklarowane tematy. Albo od znajomych. Albo cokolwiek. Ale nie
    deklarują, gdzie artykuł ma iść tylko o tym piszą.

  • 13. Data: 2024-06-09 03:17:12
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Może przejmijmy jakąś bez rygoru NTG?

    alt.pl.dupa? :)

    Na chmurce powstała wczoraj chmurka.offtopic.

    --
    Badam pana i badam, ale wciąż nie mogę dojść przyczyny pańskiej
    dolegliwości. Przypuszczam, że to alkohol...

  • 14. Data: 2024-06-09 08:35:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 8 Jun 2024 22:20:14 +0200, io napisał(a):

    > Nie, jak chcę pisać to piszę, jak chcę czytać to wpisuję co chcę czytać.

    No to gdzie tu ma miejsce zakładanie "dynamicznej grupy"? Bo jeśli
    chcesz korzystać z istniejących, to tak masz właśnie dzisiaj. Więc nie
    kumam o co ci chodzi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2024-06-09 09:43:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6292c5bc-2b41-48f3-946f-57b78f9bc156@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > alt.pl.dupa? :)
    >
    > Na chmurce powstała wczoraj chmurka.offtopic.

    raz na chmurce to widać IP panie Arnoldzie.
    dwa na chmurce siedzi Animka, która przynosi pecha ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów nygusów hieny cmentarne

  • 16. Data: 2024-06-09 13:48:05
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > No to gdzie tu ma miejsce zakładanie "dynamicznej grupy"?

    No jak 'gdzie'? 'Użytkownik podaje co chce czytać' i czytnik to wysyła
    serwerowi by ten artykuły odpowiadające temu podrzucał bo przecież nie
    wszystko co się pisze użytkownika interesuje. Więc sobie wpisuje, że go
    'samochody' interesują i mu artykuły wpadają. Drugi sobie wpisze
    'spalinówki' a trzeci '(tylko nie) spalinówki'. Jak za jakiś czas
    zmienią zainteresowania i sobie coś innego wpiszą to co innego będzie
    wpadało.

    > Bo jeśli
    > chcesz korzystać z istniejących, to tak masz właśnie dzisiaj. Więc nie
    > kumam o co ci chodzi.

    No przecież piszę, że grupy nie mają sensu. Pozakładano w przeszłości
    mnóstwo grup, jakieś głupkowate głosowania były za/przeciw powstaniu
    każdej a teraz większość z nich jest bezużyteczna. Bo ten podział nie
    oddaje aktualnych zainteresowań czytelniczych. Niemniej jednak jakoś
    jednak trzeba artykuły grupować użytkownikom bo inaczej musieliby
    wszystkie pobierać.

  • 17. Data: 2024-06-09 14:24:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 9 Jun 2024 13:48:05 +0200, io napisał(a):

    > No jak 'gdzie'? 'Użytkownik podaje co chce czytać' i czytnik to wysyła
    > serwerowi by ten artykuły odpowiadające temu podrzucał

    No to się nazywa facebook :) I jak wiadomo, co jest do wszystkiego to
    jest do d...
    I nie podzielam tej twojej opinii o tradycyjnych tematycznych grupach na
    newsach. Fakt że wiele z tych grup było nietrafionych nie ma większego
    znaczenia. Wciąż są grupy niezdominowane przez maniaków i hejterów, na
    których można zapytać o problem i nawet dostanie się sensowną czy
    pomocną odpowiedź. Przydałoby się może aby grupy na których nikt od roku
    nie pisze ulegały kasacji.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2024-06-09 15:39:29
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > No to się nazywa facebook :)

    No to właśnie pisałem, że FB. Czytać nie umiesz?

    > I jak wiadomo, co jest do wszystkiego to
    > jest do d...

    Ale jakiego znowu 'wszystkiego'?

    > I nie podzielam tej twojej opinii o tradycyjnych tematycznych grupach na
    > newsach.

    No tak, od lat tkwisz w tym samym.

> [...]
    > których można zapytać o problem i nawet dostanie się sensowną czy
    > pomocną odpowiedź. Przydałoby się może aby grupy na których nikt od roku

    Ale po co? Po co jakiekolwiek grupy jak człowiek właśnie zapytał o
    nie-grupę? Będziesz go przekonywał by napisał na jakąś istniejącą grupę
    a że takiej nie ma to poddał pod głosowanie powstanie kolejnej?

  • 19. Data: 2024-06-09 16:55:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 9 Jun 2024 15:39:29 +0200, io napisał(a):

    > No to właśnie pisałem, że FB. Czytać nie umiesz?
    Nie, pisałeś że są potrzebne "dynamiczne grupy zakładane przez
    użytkownika". Tylko po jaki ch... właśnie na newsach skoro takie
    rozwiązania istnieją gdzie indziej?

    > Ale jakiego znowu 'wszystkiego'?
    Ręcznie tłumaczyć? Jeśli coś jest do wszystkich tematów to jest do
    żadnego. Żaden człowiek, dysponujący fachową wiedzą i mający dobre chęci
    by się nią dzielić nie będzie przeszukiwał facebooka w tym celu, więc
    nie natrafi na twój problem.

    > No tak, od lat tkwisz w tym samym.
    Głupi wniosek. Newsów używam do newsów, facebooka do innch rzeczy i
    wieli innych platform do rzeczy specjalistycznych. Nie oczekuję od
    newsów funkcjonalności facebooka.

    > Ale po co? Po co jakiekolwiek grupy jak człowiek właśnie zapytał o
    > nie-grupę? Będziesz go przekonywał by napisał na jakąś istniejącą grupę
    > a że takiej nie ma to poddał pod głosowanie powstanie kolejnej?
    Znowu wytłumaczyć? No to sobie wyobraź że napisałeś na facebooka lub
    podobne forum post z zapytaniem o częstotliwości na których można
    spotkać stacje FT8. Albo, masz pewne wątpliwości co do zarodnikowego
    sposobu rozmnażania paproci vs. teoria ewolucji. Lub jak polutować
    złamany detal z siluminium. Ciekawe kiedy dostaniesz odpowiedź.
    A człowiek nie zapytał o nie-grupę. Zapytał właśnie o grupę, sprawdź.
    Wychodzi na to że odpowiedziałeś nie na temat :) a w dodatku proponujesz
    złe (jak wskazuje przykład z facebookiem) rozwiązanie.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2024-06-09 18:44:34
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Nie, pisałeś że są potrzebne "dynamiczne grupy zakładane przez
    > użytkownika".

    No i że to właśnie jest na FB.

    > Tylko po jaki ch... właśnie na newsach skoro takie
    > rozwiązania istnieją gdzie indziej?

    Gdyż ponieważ interesuje nas tu a nie 'gdzie indziej'.

    > Ręcznie tłumaczyć?

    Se stań przed lustrem i se tłumacz.

    > Jeśli coś jest do wszystkich tematów to jest do
    > żadnego. Żaden człowiek, dysponujący fachową wiedzą i mający dobre chęci
    > by się nią dzielić nie będzie przeszukiwał facebooka w tym celu,

    .. tylko mu to wpadnie

> [...]
    > Głupi wniosek. Newsów używam do newsów, facebooka do innch rzeczy i
    > wieli innych platform do rzeczy specjalistycznych. Nie oczekuję od

    To pokazują fakty. Ale mnie to nie interesuje na co się snobujesz.
    Ogólnie piszę.

    > Znowu wytłumaczyć?

    No sobie wytłumacz.

> [...]
    > sposobu rozmnażania paproci vs. teoria ewolucji. Lub jak polutować
    > złamany detal z siluminium. Ciekawe kiedy dostaniesz odpowiedź.

    Jak ktoś wejdzie i zechce odpowiedzieć.

    > A człowiek nie zapytał o nie-grupę. Zapytał właśnie o grupę, sprawdź.

    "przydałaby się grupa o wszystkim na każdy temat"

    Czyli nie-grupa. Bo grupy są na jakiś temat.

    > Wychodzi na to że odpowiedziałeś nie na temat :) a w dodatku proponujesz
    > złe (jak wskazuje przykład z facebookiem) rozwiązanie.

    Wydaje się, że ciągle nie rozumiesz kwestii.