    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przydałaby się grupa o wszystkim
    Date: Sun, 9 Jun 2024 13:48:05 +0200

    > No to gdzie tu ma miejsce zakładanie "dynamicznej grupy"?

    No jak 'gdzie'? 'Użytkownik podaje co chce czytać' i czytnik to wysyła
    serwerowi by ten artykuły odpowiadające temu podrzucał bo przecież nie
    wszystko co się pisze użytkownika interesuje. Więc sobie wpisuje, że go
    'samochody' interesują i mu artykuły wpadają. Drugi sobie wpisze
    'spalinówki' a trzeci '(tylko nie) spalinówki'. Jak za jakiś czas
    zmienią zainteresowania i sobie coś innego wpiszą to co innego będzie
    wpadało.

    > Bo jeśli
    > chcesz korzystać z istniejących, to tak masz właśnie dzisiaj. Więc nie
    > kumam o co ci chodzi.

    No przecież piszę, że grupy nie mają sensu. Pozakładano w przeszłości
    mnóstwo grup, jakieś głupkowate głosowania były za/przeciw powstaniu
    każdej a teraz większość z nich jest bezużyteczna. Bo ten podział nie
    oddaje aktualnych zainteresowań czytelniczych. Niemniej jednak jakoś
    jednak trzeba artykuły grupować użytkownikom bo inaczej musieliby
    wszystkie pobierać.