  • Data: 2014-06-25 01:09:13
    Temat: przycinanie karty SIM
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bede musiał ciąć SIMa z mini na micro. Ch**e z Orange chcą, prócz kasy,
    bym rejerstrował tego SIMa i jeszcze sie wylegitymował. No way (tym
    bardziej ze nie mam DO - nie pytajcie dlaczego ;).
    Niestety peszek, karta ma z dziesięć lat i jest w tej wersji z większymi
    stykami
    http://giznet.pl/wp-content/uploads/b/9/b9a4fb6cc9b0
    fa7cec374a542804ec71.jpg
    tak to wygląda po przycięciu. I niby ok, ale są i inne szkoły mówiące,
    ze ten rodzaj SIMów nalezy ciąc po stykach
    http://www.pcformat.pl/Jak-zmniejszyc-karte-SIM,a,29
    68
    http://danyk.cz/micro_sim01.jpg
    ze względu, ze mam jedno podejscie proszę o sensowną radę.

    --
    @foe_pl