  • 1. Data: 2012-04-30 17:16:08
    Temat: Poszukuje ksiazek dla mlodego elektronika
    Od: "Chwilozof" <...@u...pl>

    Jak w temacie - chodzi glownie o licealistow, mlodych pasjonatow ktorzy chca wejsc
    w swiat mniej i bardziej zaawansowanej elektroniki. Najlepiej materialy online i
    darmowe )
    Co moglibyscie polecic?

    Dzieki

  • 2. Data: 2012-04-30 17:19:34
    Temat: Re: Poszukuje ksiazek dla mlodego elektronika
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Co moglibyscie polecic?

    nie, to tylko wypowiedzi Romana... i reszty...

  • 3. Data: 2012-04-30 17:56:17
    Od: "Chwilozof" <...@u...pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message

    > nie, to tylko wypowiedzi Romana... i reszty...

    ??

  • 4. Data: 2012-04-30 18:04:47
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Chwilozof:

    > Jak w temacie - chodzi glownie o licealistow

    Tak, określasz wyraźnie, że chodzi ci o ludzi młodych, ale co
    liceum i w ogóle szkolnictwo mają z tym wspólnego?
    Między innymi w sobotnio/niedzielnych liceach normą jest, że
    w jednej klasie są ludzie w każdym wieku. Od nastolatków, po
    babcie i dziadków.

    Szkolniaki, studenciaki i inne pedały - zdychać!

  • 5. Data: 2012-04-30 18:09:15
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > ??

    powiem Ci wprost, wszystko chlam!
    jak Ci nie pomoga na grupie, to z zadnej ksiazki nic sie nie dowiesz...
    a TY jak masz dzieciaka ustawiac, to lepiej zapisz go na angielski... jesli
    da rade, to w necie jest spora ilosc zeskanowanych ksiazek o elektronice...
    oczywiscie 3/4 to tez chlam...

  • 6. Data: 2012-04-30 18:35:23
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-04-30 17:16, Chwilozof pisze:
> [...]
    > w swiat mniej i bardziej zaawansowanej elektroniki. Najlepiej materialy
    > online i darmowe ) Co moglibyscie polecic?

    Ja pamietam ze jak chcialem to sam znalazlem, w kazdym kiosku mozna bylo
    kupic literature a w skladnicy harcerskiej zestawy mlody elektronik. Ale
    to wiesz trzeba bylo chciec nie ze tatus podlozy na tacy.

  • 7. Data: 2012-04-30 19:28:17
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Chwilozof <...@u...pl> napisal(a):
> [...]
    > chca wejsc w swiat mniej i bardziej zaawansowanej elektroniki. Najlepiej
    > materialy online i darmowe ) Co moglibyscie polecic?

    "Sztuka elektroniki"? Podobno dobra. Poza tym czasopisma, np. "Elektronika
    dla wszystkich"

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2012-04-30 20:48:57
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

> [...]
    > w swiat mniej i bardziej zaawansowanej elektroniki. Najlepiej materialy
    > online i darmowe ) Co moglibyscie polecic?

    Piotr Górecki Wzmacniacze operacyjne
    Piotr Górecki Układy cyfrowe - pierwsze kroki
    Krzysztof Górski Timer 555 w przykładach
    Gordon McComb Elektronika dla bystrzaków
    Piotr Górecki Wyprawy w świat elektroniki

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 9. Data: 2012-05-01 11:21:29
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-30 17:56, Chwilozof pisze:

    > "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message

    > ??

    Nie zwracaj na niego uwagi. Sam nigdy z żadnej książki nic nie zrozumiał
    i uporczywie o wszystkie najprostsze sprawy pyta na grupie.
    Koledzy już ci dali parę przykładów. Ja bym zwrócił uwagę na wspomnianą
    "Sztukę elektroniki" Horowitza. Radziłbym też od razu uzupełnić
    biblioteczkę o książki na temat mikrokontrolerów np z rodziny AVR. Tu
    nie mogę podać konkretnych tytułów bo jest tego sporo (nawet z samego
    wydawnictwa BTC) a sam uczyłem się z sieci.

    --
    pozdrawiam
    MD