  • 1. Data: 2012-04-03 21:25:51
    Temat: przesiadka na Sony Ericsson XPERIA NEO V
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1.
    co jest najlepszym dla tego telefonu - Sony Ericsson XPERIA NEO V - softem
    do obslugi, czyli optymalnym analogonem programu Nokia PC Suite, ktory jest
    dla nokii? I skąd brac? Jakis link, pls :)

    2.
    może istnieje jakis manual ang/pl dla tego telefonu? bowiem przy sprzedazy
    nie daja. Ani softu/plyty, ani manuala. Pewnie - jak mowia - jest wszystko w
    sieci.

    thx

  • 2. Data: 2012-04-03 22:49:48
    Temat: Re: przesiadka na Sony Ericsson XPERIA NEO V
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-04-03 21:25, 1634Racine pisze:
> [...]
    > softem do obslugi, czyli optymalnym analogonem programu Nokia PC Suite,
    > ktory jest dla nokii? I skąd brac? Jakis link, pls :)

    Masz go w telefonie - nazywa się Sony PC Companion

    > 2.
    > może istnieje jakis manual ang/pl dla tego telefonu? bowiem przy
    > sprzedazy nie daja. Ani softu/plyty, ani manuala. Pewnie - jak mowia -
    > jest wszystko w sieci.

    Jak wyżej - instrukcje masz w wersji elektronicznej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 3. Data: 2012-04-04 02:36:00
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Mumin in news:jlfnpc$m2b$1@news.vectranet.pl
    > Masz go w telefonie - nazywa się Sony PC Companion

    za 2-3 dni tel. bede "rozbieral", nic jeszcze o nim nie wiem; ale rozumiem,
    ze Companion dziala na innej zasadzie niz nokia suite, przez ktora (po
    instalacji na dysku) Z LAPTOPA obslugiwalo sie nokie; Companion, jak
    rozumiem, NIE jest w laptopie zainstalowany.
    Tak wlasnie jest?
    Wiec po podlaczeniu tel. via usb do laptopa jak wygodnie dzialac na
    s-ericssonie, skoro zero panelu Companiona na monitorze laptopa...?

    > Jak wyżej - instrukcje masz w wersji elektronicznej.

    pdf? jesli tak, to ok, mozna zdjac do laptopa.
    (poza tym - mam juz z sieci)

  • 4. Data: 2012-04-04 09:53:14
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    > za 2-3 dni tel. bede "rozbieral", nic jeszcze o nim nie wiem; ale
    > rozumiem, ze Companion dziala na innej zasadzie niz nokia suite, przez
    > ktora (po instalacji na dysku) Z LAPTOPA obslugiwalo sie nokie;
    a możesz nam powiedzieć co Ty chcesz laptopem w tym telefonie obsługiwać?

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-04-04 15:26:05
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ToMasz in news:jlguic$1dl$1@inews.gazeta.pl
    > a możesz nam powiedzieć co Ty chcesz laptopem w tym telefonie obsługiwać?
    > ToMasz

    gotowanie rosołu :)

    (dlaczego pytasz sie w imieniu WSZYSTKICH? w komunie zyjesz?)

    tez pytanie. To co mozna obslugiwac z poziomu wygodnej klawiatury, a nie
    telefonicznej.

  • 6. Data: 2012-04-04 18:47:17
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 02:36, 1634Racine pisze:
> [...]
    > Wiec po podlaczeniu tel. via usb do laptopa jak wygodnie dzialac na
    > s-ericssonie, skoro zero panelu Companiona na monitorze laptopa...?

    Nie, działa to podobnie (jak mniemam) do Nokia Suite. Po prostu w
    telefonie masz instalkę tego programu. Podpinasz telefon do komputera i
    instalujesz z niego Companion na komputerze, a potem już obsługujesz z
    poziomu programu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 7. Data: 2012-04-05 02:52:36
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Mumin in news:jlhtul$oob$1@news.vectranet.pl
    > Nie, działa to podobnie (jak mniemam) do Nokia Suite. Po prostu w
    > telefonie masz instalkę tego programu.

    juz wiem, ale oczywiscie dzieki.