  • 1. Data: 2012-02-26 10:55:17
    Temat: przenosiny do prepaid orange co dają teraz
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    szukam od kilku dni na ich stronie i nie znalazłem
    czyżby nie chcieli już nowych klientów prepaid?

    jedynie znalazłem to: http://www.orange.pl/przenies_numer.phtml
    ale piszą wyłącznie o abonamentach

    erator/

  • 2. Data: 2012-02-26 11:16:31
    Temat: Re: przenosiny do prepaid orange co dają teraz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 11:55:17 +0100, zlotowinfo napisał(a):
    > szukam od kilku dni na ich stronie i nie znalazłem
    > czyżby nie chcieli już nowych klientów prepaid?

    chca chca, tylko nie za wszelka cene.
    Po co im taki klient ktory sie zaraz wyniesie do innej sieci, bo tam za
    przeniesienie tez bonusy daja :-)

    slabo szukales
    http://www.orange.pl/kid,4002009267,id,4002119819,ar
    ticle.html

    J.

  • 3. Data: 2012-02-26 11:35:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > chca chca, tylko nie za wszelka cene.
    > Po co im taki klient ktory sie zaraz wyniesie do innej sieci, bo tam za
> [...]

    taką ofertę gdzieś zasłyszałem w tv
    i szukałem na stronie już kilka dni, jak do tego linka doszedłeś?

    ta ich strona to nie wiem dla kogo jest zrobiona
    coraz bardziej bezużyteczna

    erator/

  • 4. Data: 2012-02-26 12:05:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 12:35:45 +0100, zlotowinfo napisał(a):
> [...]
    > i szukałem na stronie już kilka dni, jak do tego linka doszedłeś?
    > ta ich strona to nie wiem dla kogo jest zrobiona

    Bo to jest strona dla stalych klientow, ktorzy sie juz orientuja co jest
    gdzie :-)

    www.orange.pl, na dole w kolumnie "sklep" masz "na karte",
    teraz po prawej "co chcesz zrobic" - "przeniesc numer do orange"

    J.

  • 5. Data: 2012-02-26 14:22:06
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 26.02.2012 11:55, zlotowinfo pisze:
    > szukam od kilku dni na ich stronie i nie znalazłem
    > czyżby nie chcieli już nowych klientów prepaid?
    >
    > jedynie znalazłem to: http://www.orange.pl/przenies_numer.phtml
    > ale piszą wyłącznie o abonamentach

    ogólnie prawie nic. tzn parę złotych na start i potem przy każdym
    doładowaniu przez pewien okres, dokładają minut TYLKO do orange i na
    stacjonarki. Play niedawno dawał (suma bonusów) 60zł do wszystkich
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-02-26 20:26:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ogólnie prawie nic. tzn parę złotych na start i potem przy każdym
    > doładowaniu przez pewien okres, dokładają minut TYLKO do orange i na
    > stacjonarki. Play niedawno dawał (suma bonusów) 60zł do wszystkich

    100 do minut do wszystkich przez pół roku to dla ciebie nic?
    ja bym powiedział, że to co play daje to nic

    jutro lece z kartami rodziców, bo nie wiadomo jak długo te promo

    erator/

  • 7. Data: 2012-02-27 06:23:12
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    > 100 do minut do wszystkich przez pół roku to dla ciebie nic?
    > ja bym powiedział, że to co play daje to nic
    >
    > jutro lece z kartami rodziców, bo nie wiadomo jak długo te promo

    jeszcze 120 zł jest do każdego doładowania po 10 zł przez 12 cykli

  • 8. Data: 2012-02-27 20:43:12
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 26.02.2012 21:26, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 100 do minut do wszystkich przez pół roku to dla ciebie nic?
    nie, tego nie powiedziałem. ale jak juz dajesz jakąś zajawkę, to daj
    również linka. Bo jeśli to jest 100minut miesięcznie przez pół roku -
    fajna sprawa. jeśli to jest 100 minut do wykorzystanie przez pół
    roku.... to tak jakbym dostał 10-18zł.
    > ja bym powiedział, że to co play daje to nic
    ale co _teraz_ play daje? parę miesięcy temu, za przeniesienie
    "dostawał" bonusik polecany, polecający, a ten który się przenosił
    dostawał 60zł!!!
    > jutro lece z kartami rodziców, bo nie wiadomo jak długo te promo
    napisz bez sciemy co wyszło, tak dla potomności.

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-02-28 08:07:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > bonusik polecany, polecający, a ten który się przenosił dostawał 60zł!!!
    > napisz bez sciemy co wyszło, tak dla potomności.

    w sumie jakbyś się wysilił, to ja też tego linku szukałem
    i od innej osoby w tym wątku dostałem ;P

    erator/

  • 10. Data: 2012-02-29 22:16:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > http://www.orange.pl/kid,4002009267,id,4002119819,ar
    ticle.html
    > w sumie jakbyś się wysilił,
    no, to niedługo zamkniemy grupy dyskusyjne. NA stronie jest wielka
    reklama i 3 regulaminy. a wystarczyło napisać:
    1- 100min na 20 dni co miesiąc przez pierwsze 6 po dowolnym doładowaniu
    czyli całkiem całkiem ładnie, szkoda ze limit 20dni, i jak znam życie to
    przepadają
    2- 12razy po 10zł DO ORANGE+STACJ za doładowanie pow25zł przez 1szy rok
    Tu kiszka, bo do orange kupi się pakiet będzie taniej. za tą kasę może
    internet jakiś, choć znowu pakiet - i będzie taniej.

    ToMasz

    PS oczywiście jak się gdzieś rozminąłem z prawdą - poprawcie proszę.