  • 1. Data: 2019-02-01 12:10:14
    Temat: przekładka kierownicy
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Znajomy wrócił z Uk do Polski. Miał tam VW Transportera. I chciał go mieć
    tutaj, ale mu nie zarejestrowali - bo to niby ciężarowy.
    Ma ktoś jakieś informacje z pierwszej ręki, czy warto robić przekładkę,
    czy to jest bezpieczne, a może jakiś polecany zakład w którym możnaby
    zapytać o cenę? Bo niewylkuczone, że to się okaże zupełnie nieopłacalne i
    ryzykowne.
    W tej chwili zamierza on wrócić nim do Anglii i tam go sprzedać, chociaż
    widzę że wolałby go zostawić.

  • 2. Data: 2019-02-01 13:59:49
    Temat: Re: przekładka kierownicy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

> [...]
    > zupełnie nieopłacalne i ryzykowne.
    > W tej chwili zamierza on wrócić nim do Anglii i tam go sprzedać,

    Ja mam mastera przekładanego i nic sie złego nie dzieje.
    Koszt to pewnie kilka tysiecy.
    Te samochody są ponoc przystosowane do zbudowania w obie strony wiec
    *teoretycznie* nie powinno byc problemu.

    Wejdz na allegro, wpisz t5 przekładka i bedziesz wiedział... :)

    A z ciekawości - tylko osobówki mozna rejestrowac u nas z kierownica po
    prawej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 3. Data: 2019-02-01 15:21:26
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Budzik, 01 lut 2019 w
    news:XnsA9E984D2B5948budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1 napisałeś/aś:

    > Ja mam mastera przekładanego i nic sie złego nie dzieje.
    > Koszt to pewnie kilka tysiecy.
    Takim go kupiłeś?

    > A z ciekawości - tylko osobówki mozna rejestrowac u nas z kierownica
    > po prawej?

    "Ustawodawca dopuścił do rejestracji w Polsce pojazdy wyłącznie kategorii
    M1"
    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22528320,czy-mozna-w-p
    olsce-zarejestrowac-
    auto-z-kierownica-po-prawej.html

  • 4. Data: 2019-02-01 17:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Takim go kupiłeś?

    Tak

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 5. Data: 2019-02-09 22:17:42
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Budzik, 01 lut 2019 w news:XnsA9E9B59EFC090budzik61pocztaonetpl@
    127.0.0.1 napisałeś/aś:

    > Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Tak

    Jeszcze dopytam. Czy z tego powodu cena była bardzo atrakcyjna?

  • 6. Data: 2019-02-09 22:19:02
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 01 lut 2019 w
    news:5c542916$0$518$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    Ok. Nikt nie zna nikogo, kto robił przekładkę i jest zadowolony, nie
    narzekał na nic? Zawsze to jakiś rodzaj polecenia konkretnego zakładu.

  • 7. Data: 2019-02-10 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Jeszcze dopytam. Czy z tego powodu cena była bardzo atrakcyjna?

    Niespecjalnie. Ale to troche specyficzny samochód wiec trudno to odniesc
    bo to bus z izoterma i agregatem chłodniczym.
    Obejrzałem 10 sztuk i ten był po prostu najlepszy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam