    From: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: 'przejściowe' gniazdo goldpin-ów
    Date: Tue, 09 Aug 2011 14:04:03 +0200

    Witam
    Widziałem czasami zdjęcia urządzeń które miały formę 'kanapki' z kilku
    płytek. Było to możliwe dzięki zastosowaniu 'dziwnych' złącz goldpin które
    z jednej strony miały giazdo a z drugiej długie piny do kolejnego gniazda.
    Chociażby ostatnio jakieś arduino do którego można od dołu i od góry
    podłączyć moduły rozszerzeń. Ale gdzie można dostać takie gniazdo?
    Na 'aledrogo' zapytanie 'gniazdo przejściowe' zwraca głównie gniazda RTV z
    wejściem i wyjściem kabla koncentrycznego. Dla 'goldpin przejściowy' nie ma
    niczego. Przeglądałem też internetowy sklep AVT. Są tam różne gniazda
    goldpin, ale żadne nie ma tak długich nóżek aby można po wlutowaniu
    podłączyć od dołu kolejny moduł. Czy to jest takie dziwne i nie spotykane
    złącze? A może źle szukam bo ono fachowo się inaczej nazywa. Ktoś wie gdzie
    takie coś można dostać?

    pozdrawiam MArek