  • 1. Data: 2010-05-30 19:09:42
    Temat: przedluzacz USB z mala koncowka
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Posiadam, nie wykorzystane wejscie USB z przodu laptopa, chcialbym je
    uzywac, niestety zwykle przedluzacze/huby itd posiadaja zwykle dluga
    koncowke, trzymam w tym miejscu reke i zapewne kiedys by mi sie to
    oderwalo, dlatego szukam malego przedluzacza USB tak z 15-20cm z jak
    najmniejsza koncowka, np taka jaka posiada ten hub:

    http://www.media-tech.eu/page.php?do=details&lang=pl
    &pid=526&kid=17

    czy ktos wie, gdzie cos takiego moglbym dostac?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-05-30 19:22:43
    Temat: Re: przedluzacz USB z mala koncowka
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    http://www.skapiec.pl/site/cat/3021/comp/1009494
    http://www.ceneo.pl/660121

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2010-05-30 19:24:44
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 05/30/2010 09:22 PM, GLaF wrote:

    &pid=526&kid=17

    > http://www.skapiec.pl/site/cat/3021/comp/1009494
    > http://www.ceneo.pl/660121

    dziekuje za chec pomocy, ale czy czytales moj caly post?

  • 4. Data: 2010-05-30 20:37:38
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 21:24:44 +0200, R.M. napisał(a):

    > dziekuje za chec pomocy, ale czy czytales moj caly post?

    Widać, nie dość uważnie ;)

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2010-05-31 09:41:33
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 30.5.2010, R.M. napisał(a):

> [...]
    >
    > http://www.media-tech.eu/page.php?do=details&lang=pl
    &pid=526&kid=17

    > czy ktos wie, gdzie cos takiego moglbym dostac?

    IMO ciężko będzie.

    Ten laptop ma jedno USB do tego tylko z przodu?
    Jeśli nie (a tak zapewne jest ;D) i po prostu pozostałe z tyłu/boku są
    zajęte, to może lepiej wypiąć to co jest, wpiąć jakiegokolwiek HUBa i to
    co było podpiąć do niego?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 6. Data: 2010-05-31 17:13:20
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 05/31/2010 11:41 AM, Michal Lukasik wrote:
    > Ten laptop ma jedno USB do tego tylko z przodu?

    nie, ma 2 z tylu i jedno z boku, ale wszystkie sa pozajmowane przez hub'y

    > Jeśli nie (a tak zapewne jest ;D) i po prostu pozostałe z tyłu/boku są
    > zajęte, to może lepiej wypiąć to co jest, wpiąć jakiegokolwiek HUBa i to
    > co było podpiąć do niego?

    huby juz sa, huby musza byc niestety zasilane wylacznie z laptopa, bo
    jakby nie musialy, to mozna dolozyc zasilacz i problem bylby rozwiazany

  • 7. Data: 2010-05-31 19:07:01
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    R.M. in news:htud5m$dpf$1@news.vectranet.pl
    [..........]
    > http://www.media-tech.eu/page.php?do=details&lang=pl
    &pid=526&kid=17
    > czy ktos wie, gdzie cos takiego moglbym dostac?

    a dlaczego od razu taka cegla?
    wklep na allegro "hub usb" - rozumiem, ze chcesz pasywny - a tam tego bardzo
    duzo. Ja mam bardzo zgrabna kostke/kwadrat, 4-y wejscia, kabelek (co prawda
    nie tak maly jak oczekujesz, jakies 30 cm,ale wiem, ze sa mniejsze), z
    B.MALA wtyczka usb do portu laptopa. made in china, dziala bez pudla.
    Hubów w ogole jest na allegro masa i maja niezbyt duze kable i male wtyczki.
    Jest problem jakikolwiek z tym?
    btw:
    dlaczego MUSISZ miec zasilanie tego huba z portu laptopowego?