  • 11. Data: 2013-12-25 21:49:45
    Temat: Ale jesteś wystarczająco duzym chłopcem, żeby stopkę Avasta wyłączyć, nieprawdaż?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

  • 12. Data: 2013-12-25 21:50:18
    Temat: Re: bez kozery powiem - pincet ;D
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 25.12.2013 16:26, misiek pisze:

    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    to jest usenet i nie da się w ten sposób rozprzestrzeniać wirusów, po za
    tym wirusy atakują windowsa a serwer news takiego nie posiada

  • 13. Data: 2013-12-25 21:52:02
    Temat: Kozera - http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Kozera
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

  • 14. Data: 2013-12-25 22:53:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 Dec 2013 21:50:18 +0100 osobnik zwany ToMasz
    napisał:

    > to jest usenet i nie da się w ten sposób rozprzestrzeniać wirusów, po za
    > tym wirusy atakują windowsa a serwer news takiego nie posiada

    nie rozpowszechniaj takich bzdur, proszę, bo jeszcze ktoś uwierzy.
    Wirusy sa na wszystkie powszechne platformy systemowe. tylko na jednych
    mają łatwiej na innych trudniej.

    Co do serwerów news to nic nie stoi na przeszkodzie by działały na
    Windows (patrz np. Hamster). To, że większość jest na systemach Uniksowych
    to tylko dlatego, że łatwiej i bezpieczniej.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 15. Data: 2013-12-26 02:58:04
    Temat: a Ty zeby sobie ustawic kodowanie ? :P
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 16. Data: 2013-12-26 02:58:47
    Temat: odpierdolta sie od sygnatueki - updatowalem avasta i sie przykleilo ;)
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:52bb450a$0$2181$65785112@news.neostrada.pl...

  • 17. Data: 2013-12-26 09:20:10
    Temat: Re: kozyra... TFY! TFY! TFY!
    Od: rAzor pod muchą <d...@d...com>

  • 18. Data: 2013-12-26 09:25:44
    Temat: Re: http://sjp.pl/kozera
    Od: rAzor pod muchą <d...@d...com>

    Dnia 2013-12-25 19:32, Użytkownik - sqlwiel napisał::
    > W dniu 2013-12-25 18:17, rAzor pod muchą pisze:
    >
    > (Napisał tylko temat)
    > , ale wnioskuję, że młody jesteś i nie wiesz kto to był red. Kozera.

    Doskonale pamiętam. Pamiętam też takie postaci jak: Pan Cerowany, Ptysia
    i Balbinkę, Miś z okienka - to było wtedy, kiedy właśnie redaktor
    Andrzej Kozera czarował ze swojego. Pamiętam sygnał i "rozpędówkę"
    Dziennika, a także sobotniego Monitora z Małcużyńskim. :-)
    ps. no i tym oto sposobem skopaliśmy wątek. :-)

  • 19. Data: 2013-12-26 09:26:16
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 25.12.2013 22:53, masti pisze:

    > nie rozpowszechniaj takich bzdur, proszę, bo jeszcze ktoś uwierzy.
    > Wirusy sa na wszystkie powszechne platformy systemowe. tylko na jednych
    > mają łatwiej na innych trudniej.
    widziałeś działającego na linuksa (nie androida) Czy wymagał kompilacji?
    Nadania praw wykonywalności? Podania hasła roota?

    > Windows (patrz np. Hamster). To, że większość jest na systemach Uniksowych
    > to tylko dlatego, że łatwiej i bezpieczniej.

    próba wysłania wirusa w pliku tekstowym, skończy się wyświetleniem jego
    zawartości a nie uruchomieniem. Więc faktycznie wirusa tu można wysłać,
    tylko że tak jakby jego "wirusowość" traci sens
    ToMasz

  • 20. Data: 2013-12-26 10:53:47
    Temat: Nie ma treści - nie ma czego ustawiać. Tytuł jest zakodowany poprawnie.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>