  • 11. Data: 2012-01-30 08:50:21
    Temat: Re: prosty skutek ACTA...
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    news:jg3rj5$o7$1@news.task.gda.pl...

    [...]
    > We współczesnym świecie nei udaje się juz praktycznie utrzymać żadnych
    > tajemnic.
    [...]

    ... a zwłaszcza takich które przyniosą właścicielowi tajemnicy
    potworne korzyści finansowe, bo kto by nie dał x kasy (x-> infinity)
    aby się wyleczyć, lub mieć na zapas gdyby coś..

    Artur(m)

  • 12. Data: 2012-01-30 10:35:21
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 30 Sty, 09:50, "Artur\(m\)" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > potworne korzyści finansowe, bo kto by nie dał x kasy (x-> infinity)
    > aby się wyleczyć, lub mieć na zapas gdyby coś..

    To proste, w pojedynkę niczego się nie da zrobić - ani wykorzystać
    takiego wynalazku (dla własnych potrzeb). Tym bardziej, że owa
    szczepionka to projekt który został SZTUCZNIE zastopowany na którymś-
    tam-etapie.
    Takie coś to nie jest jakiś tam cudowny eliksir, że nalejesz z
    butelczki i CUDA! (nie mylić z nVidią)
    Taki nowy lek to cała potężna INFRASTRUKTURA, wraz z nauczaniem
    studentów medyzycyny w oparciu o nową technologię - to cały SYSTEM!

    A tych nielicznych którzy o TYM wiedzą łatwo się obłaskawi milionem $$
    (z "zabezpieczniem") i można spać spokojnie, że przytrzymają buzię na
    kłódkę!

  • 13. Data: 2012-01-30 10:37:28
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-01-30 00:02, Feromon pisze:

    > No nieprawda, moja żona do dziś nie wie, że wiem, że mnie zdradza...

    Wymień zasilacz, oops żonę. Albo sam sobie wybierz najlepsze
    rozwiązanie sprzętowe, tylko nie rób np:
    $ sudo pkill -9 -u żona

    Raz że NTG, dwa że za to grozi sankcja z art. 148 KK ;)

    --
    /MB

  • 14. Data: 2012-01-30 10:44:00
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-01-26 15:41, kamil pisze:

    > A jak mam reagować na słowa-wytrychy o skrywanych szczepionkach
    > przeciwko HIV i innych cudach? Zaraz dowiemy się, że za wszystkim stoją
    > iluminaci na usługach Ludzi-Gadów z mgławicy Oriona.

    Pomyliłeś - nie Oriona, a z Pegaza. Nazywają się Wraith
    i przyjdą wyssać z nas wszystkich życie przez portal w kaloryferze,
    o ile oczywiście Lanteanie wcześniej tej skrywanej szczepionki na HIV,
    wszystkie inne choroby, pokój na świecie i globalne ocieplenie nam nie
    wyjawią ;)

    --
    /MB

  • 15. Data: 2012-01-30 10:54:21
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: Michal <u...@i...pl>

> [...]
    > o ile oczywiście Lanteanie wcześniej tej skrywanej szczepionki na
    > HIV, wszystkie inne choroby, pokój na świecie i globalne ocieplenie

    Nie wyjawią, bo taka maja polityke. :/
    A ci skubańcy z Atlantydy zamiast rozkodowywać bazę danych, to łażą bez
    sensu po okolicy.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 16. Data: 2012-01-30 11:41:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/01/2012 10:54, Goomich wrote:
    > You have one message from: Michal<u...@i...pl>

    > Nie wyjawią, bo taka maja polityke. :/
    > A ci skubańcy z Atlantydy zamiast rozkodowywać bazę danych, to łażą bez
    > sensu po okolicy.

    Ale że jest aż tak źle, to nie wiedziałem, dlaczego Daniken nic nie
    wydał ostatnio? Przecież to trzeba nagłośnić!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2012-01-31 16:14:21
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> zwrócił błąd:

    > teraz tylko powiedz jak się udało ten faktu utrzymać w tajemnicy, przy
    > założeniu że przy jej produkcji uczestniczyła wiecje niż jedna osoba :)
    >
    > We współczesnym świecie nei udaje się juz praktycznie utrzymać żadnych
    > tajemnic.

    Większość karteli cenowych udaje się utrzymać w tajemnicy, więc nie jest
    prawdą to co powyższe. Pewnie, kiedyś może i wyjdą niektóre, ale
    najpierw spełnią swoją rolę. Z tych co wyszły w ostatnich czasach to
    zwykle jeden koncern wsypał pozostałe, bo chciał coś zmienić i nie mógł
    się z nimi do końca dogadać.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.