  • 1. Data: 2012-01-22 15:30:26
    Temat: Chłodzenie Intel s478 - łożyska.
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Witam
    Posiadam oryginalny zestaw Intela - P4 pus chłodzenie (wentylator + radiator)
    zestaw standardowy Intel P4 BOX s478. Chcę wymienić łożyska (kulkowe) wiatraka.
    Czy ktoś zna wymiary takich łożysk ? Miałem kiedyś informację, że do nabycia na
    Allegro, niestety nie mogę odnaleźć tego tekstu. Może ktoś wymieniał i pamięta.
    Pozdrowienia
    PP

  • 2. Data: 2012-01-22 16:08:29
    Temat: Re: Chłodzenie Intel s478 - łożyska.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Jan 2012 15:30:26 +0000 (UTC), PL(N)umber_One napisał(a):

    > Chcę wymienić łożyska

    LOL, taniej kupisz wiatrak. Polecam Arctic cooling.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2012-01-22 16:53:47
    Od: GRAG <e...@e...pl>

    W dniu 2012-01-22 16:30, PL(N)umber_One pisze:
> [...]
    > Allegro, niestety nie mogę odnaleźć tego tekstu. Może ktoś wymieniał i pamięta.

    a dlaczego nie kupisz całego wentyla, kiedyś kupowałem po 2zł NOWE

  • 4. Data: 2012-01-22 16:55:08
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    > Allegro, niestety nie mogę odnaleźć tego tekstu. Może ktoś wymieniał i pamięta.

    Może kup komplet jakiegoś Arctic'a. np.
    http://www.ceneo.pl/152024
    przynajmniej będziesz miał cicho.

    miab

  • 5. Data: 2012-01-23 18:40:30
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wymiana lożysk, była by najprostsza, bo innaczej to do wymiany całe chłodzenie
    - wentylator radiator i postawa. Może jednak jest to jedyne wyjście. Patrzę
    jeszcze, czy nie da się odciąć starego wentylatora od górnej części podstawki
    Intela i wkleić nowy wentylator (standardowy 70X70), koszt to rzeczywiście
    kilka złotych.
    PP

  • 6. Data: 2012-01-23 20:25:45
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-23 19:40, PL(N)umber_One wrote:
> [...]
    > Intela i wkleić nowy wentylator (standardowy 70X70), koszt to rzeczywiście

    Hmm, wentylator, radiator i "podstawa" (?) raczej pasta
    termoprzewodzaca, to nie liczac pasty to zazwyczaj jeden produkt
    sciagasz - kilkanascie sekund i zakladasz nowe.

    Przy tym co obecnie jest sprzedawane, to naprawde lepsze rozwiazanie,
    mniej czasu zmarnujesz, tansze (tak calosc moze byc tansza niz sam
    wentylator)

  • 7. Data: 2012-01-24 08:21:21
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "PL(N)umber_One " <> napisał w wiadomości ...

    > nowy wentylator (standardowy 70X70),

    standardowy to raczej 80x80 :) :)

  • 8. Data: 2012-01-24 13:39:26
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tadeusz <...@s...onet.pl> napisał(a):
    > standardowy to raczej 80x80 :) :)

    80X80 to standard w zasilaczach, do socket 478 (zetaw Intela BOX) - pasuje
    70X70.
    PP