  • 1. Data: 2012-01-24 13:59:10
    Temat: prosty skutek ACTA...
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    Paskudne wirusy inżynierowane celowo przez koncerny farmaceutyczne
    żeby POtem sprzedać drogie leki na leczenie się z chorób wywołanych
    przez te wirusy.
    Takie jak np. KŁYKCINY KOŃCZYSTE:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82ykciny_ko%C5%84c
    zyste

    Teraz sobie myślę, że na taki HIV i AIDS już dawno opracowano
    szczepionkę ale jej ZAKAZANO - bo te nieskuteczne leki na retrowirusy
    są zwyczajnie BARDZIEJ OPŁACALNE!

    P.S. Sorki za te wielkie litery ale się wkurzyłem nie na żarty.

  • 2. Data: 2012-01-24 14:12:34
    Temat: Re: prosty skutek ACTA...
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/01/2012 13:59, Terry Jonesty wrote:
> [...]
    > są zwyczajnie BARDZIEJ OPŁACALNE!
    >
    > P.S. Sorki za te wielkie litery ale się wkurzyłem nie na żarty.

    pl.soc.paranoja to chyba odpowiedniejsza grupa na takie dyskusje?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-01-24 14:13:20
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]
    >
    > P.S. Sorki za te wielkie litery ale się wkurzyłem nie na żarty.

    pl.soc.paranoja to chyba odpowiedniejsza grupa na takie dyskusje?

    A jeśli złapałeś, to biegiem do lekarza bo wymiana zasilacza raczej nie
    pomoże.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-01-25 18:03:29
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 24 Sty, 15:12, kamil <k...@s...com> wrote:

    czyste

    > pl.soc.paranoja to chyba odpowiedniejsza grupa na takie dyskusje?

    Jasne, "paranoja" - słowo-wytrych, wszelką krytykę wyklucza w
    przedbiegach.
    Te, Kamil, a Ty się dobrze czujesz? Ty chyba się ZA dobrze czujesz.

  • 5. Data: 2012-01-25 20:27:37
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    Myślę, że to kondensatory na płycie.

  • 6. Data: 2012-01-26 14:41:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/01/2012 18:03, Terry Jonesty wrote:

    > Jasne, "paranoja" - słowo-wytrych, wszelką krytykę wyklucza w
    > przedbiegach.

    A jak mam reagować na słowa-wytrychy o skrywanych szczepionkach
    przeciwko HIV i innych cudach? Zaraz dowiemy się, że za wszystkim stoją
    iluminaci na usługach Ludzi-Gadów z mgławicy Oriona.

    > Te, Kamil, a Ty się dobrze czujesz? Ty chyba się ZA dobrze czujesz.

    Ja czuję się świetnie, ale to naprawdę nie jest odpowiednia grupa na
    wywlekanie spisków rodem z książek dla kur domowych..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-01-29 16:19:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Terry Jonesty wrote:
> [...]
    zyste

    > Teraz sobie myślę, że na taki HIV i AIDS już dawno opracowano

    teraz tylko powiedz jak się udało ten faktu utrzymać w tajemnicy, przy
    założeniu że przy jej produkcji uczestniczyła wiecje niż jedna osoba :)

    We współczesnym świecie nei udaje się juz praktycznie utrzymać żadnych
    tajemnic.

  • 8. Data: 2012-01-29 23:02:07
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > założeniu że przy jej produkcji uczestniczyła wiecje niż jedna osoba :)
    >
    > We współczesnym świecie nei udaje się juz praktycznie utrzymać żadnych

    No nieprawda, moja żona do dziś nie wie, że wiem, że mnie zdradza...

    Feromon

  • 9. Data: 2012-01-29 23:09:48
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No nieprawda, moja żona do dziś nie wie, że wiem, że mnie zdradza...

    Skoro Ci to nie przeszkadza, to lepiej jej nie draznij ;P

    Pozdro

  • 10. Data: 2012-01-30 08:36:37
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Terry Jonesty" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Paskudne wirusy inżynierowane celowo przez koncerny farmaceutyczne
    żeby POtem sprzedać drogie leki na leczenie się z chorób wywołanych
    [...]
    P.S. Sorki za te wielkie litery ale się wkurzyłem nie na żarty.

    Pewnie Ty jesteś zdrowy,
    ale jest jakaś choroba umysłowa (nie znam dokładnej nazwy),
    która powoduje Po wpisaniu dużego "P" duże "O"
    Podobno wynikają z przegrzania mózgu.

    Artur(m)

    ps. Na wszelki wypadek nie noszę beretu