  • 11. Data: 2011-11-25 20:23:45
    Temat: Re: proste pytanie z javy
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    trzebaby dodac do listy tez resource'y jako binarne
    moduly na liscie do use i jako zrodlo resourcowego
    modulu do kompilacji

    resource dzwiekiIGrafiki

    sound1:
    sound1.wav
    sound2:
    sound2.wav
    bmp1:
    bmp1.bmp

    czy cos takiego

    - nie calkiem jestem zadowolony z opracowania tych list
    importow ale przynajmniej opracowane w jakiejs czesci

  • 12. Data: 2011-11-28 09:58:52
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    > chyba zeby jednak dac slowko use i liste w jednej linijce
    > to mialoby zalete sporego uproszczenia 'na oko'

    mozna by zrobic

    costam (lib)

    use ships (c), stars (c), planets (lib), math (lib), winmm (dlib),
    ogl (dlib);

    choc nie jestem pewien tych naglowkow modulu,

    sa tez ciezsze problemy, dot ew przedrostkow modulow, albo wspominanych
    kiedys modulowych tablic :/