  • 1. Data: 2011-11-22 12:14:06
    Temat: [nieco ot] jak wejsc na strone lighthouse3d.com ?
    Od: " fir" <f...@N...gazeta.pl>

    chcialem poczytac tutorial o GLSL (bo nic nie umiem nt
    shaderow) ale czytam że podobno nie da sie tam wejsc
    bezposrednio bo jest zablokowana (po kraju? dla Polakow?)
    Moja wiedza nt sieci jest znikoma (probowalem tylko wklepywac
    ten adres do 'bramek proxy' jakie wyskoczyly w google),
    Ktos wie co trzeba zrobic zeby tam wejsc?

    fir/(fiery)

  • 2. Data: 2011-11-23 14:34:20
    Temat: Re: [nieco ot] jak wejsc na strone lighthouse3d.com ?
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-11-22 13:14, fir pisze:
    > chcialem poczytac tutorial o GLSL (bo nic nie umiem nt
    > shaderow) ale czytam że podobno nie da sie tam wejsc
    > bezposrednio bo jest zablokowana (po kraju? dla Polakow?)

    A tak ciężko sprawdzić, czy to prawda, czy ktoś sobie jaja robi?

    > Moja wiedza nt sieci jest znikoma (probowalem tylko wklepywac
    > ten adres do 'bramek proxy' jakie wyskoczyly w google),
    > Ktos wie co trzeba zrobic zeby tam wejsc?

    Wpisać adres w przeglądarkę.

    pzdr
    bartekltg

  • 3. Data: 2011-11-24 07:30:56
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    bartekltg denied rebel lies:

    > Wpisać adres w przeglądarkę.

    Nie działało wtedy - sprawdziłem.

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|This is the moment that needs
    (::) (::)|to breathe

  • 4. Data: 2011-11-24 17:42:47
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    MoonWolf <m...@p...com> napisał(a):
    > bartekltg denied rebel lies:
    > Nie działało wtedy - sprawdziłem.

    No popatrz, a teraz działa.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2011-11-25 08:34:05
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Grzegorz Niemirowski denied rebel lies:

    > No popatrz, a teraz działa.

    Wiem - też sprawdziłem (:)

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Messenger of fear in sight