  • 11. Data: 2011-09-16 10:33:25
    Temat: Re: prośba o opinię na temat zasilaczy,
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olo napisa?(a):

    [...]

    > Bez przesady, przecież napisał, że ma "high end" podzespoły...

    Do zasilania płyty "high end z Quad Duo. CHodzi" też się nada zasilacz
    za ok 150 zł, np: jakiś 350W CHIEFTEC.

    j.

    ps. proszę: tnij cytaty.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 12. Data: 2011-09-16 11:00:55
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" ...

    > Strzelam, że chodziło o Core Quad

    AFAIK nie istnieje takie cudo (Core Quad)
    Jest "Core 2 Duo" lub "Core 2 Quad"

    --
    T.F.

  • 13. Data: 2011-09-16 11:16:27
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik "K" ...

    > slaby zasilacz to ... wahania napiecia, potencjalny pad dysku.

    DOKLADNIE.

    PS:
    Akcja z zeszlego tygodnia.
    "Prawie dobry"* (wahania na +12V) zasilacz zabil 3 z 4 dyskow w macierzy
    RAID10.

    * - BeQuiet PurePower 530W

    --
    T.F.

  • 14. Data: 2011-09-16 11:41:22
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-09-16 12:33, januszek wrote:

    > Do zasilania płyty "high end z Quad Duo. CHodzi" też się nada zasilacz
    > za ok 150 zł, np: jakiś 350W CHIEFTEC.

    ale twórca wątku woli zasilacze w granicach 100 zł , modecom feel
    najlepiej...

  • 15. Data: 2011-09-16 17:52:17
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 15-09-2011 o 22:27 dcim24 napisał na pl.comp.pecet:

    > Proszę, wypowiedzcie się na temat następujących zasilaczy:
    >
    > http://allegro.pl/zasilacz-komputerowy-500w-modecom-
    sklep-krakow-i1791690616.html
    > http://allegro.pl/zasilacz-do-komputera-400w-fsp-for
    tron-fsp400-apn-i1813207964.html

    Z tych dwu, zdecydowanie Fortron. Pamiętaj jednak, że za coś się jednak
    płaci. Najtańsze zasilacze mogą mieć mniej wtyczek, krótsze przewody,
    gorsze wentylatory, mniej zabezpieczeń itp.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 16. Data: 2011-09-17 12:24:45
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-15 22:27, dcim24 pisze:
    > Proszę, wypowiedzcie się na temat następujących zasilaczy:

> [...]

    Z tych dwóch żaden. Mam dobre doświadczenia z zasilaczami firmy Amacrox.

  • 17. Data: 2011-09-17 14:19:17
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-09-2011 o 14:24 Tomaszek napisał na pl.comp.pecet:

    sklep-krakow-i1791690616.html

    tron-fsp400-apn-i1813207964.html

    > Z tych dwóch żaden. Mam dobre doświadczenia z zasilaczami firmy Amacrox.

    Wszystkie Amacroxy produkuje Fortron!

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 18. Data: 2011-09-18 10:13:31
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 16 Sep 2011 11:41:35 +0200, K <g...@z...gov.pl>
    wrote:

    >jedna rada: nie oszczedzaj na zasilaczu, nie mowie tutaj o kupowaniu
    >zasilacza za 1k pln, ale taki za 300-400 posluzy ci jeszcze w nastepnym
    >kompie. slaby zasilacz to spuchniete kondensatory, wahania napiecia,
    >potencjalny pad dysku.

    zaraz po koncu gwarancji, pojsc do pana Kazia, aby wymienil wszystie
    elektrolity w zasilaczu. Taniej wyjdzie.

    --
    ThinkXtra

  • 19. Data: 2011-09-19 13:10:05
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Fri, 16 Sep 2011 11:41:35 +0200, K wrote:

    > [...]taki za 300-400 posluzy ci jeszcze w nastepnym kompie.

    Niekoniecznie. Ja miałem tylko jeden zasilacz w tym przedziale cenowym. A
    wszystkie inne (w innych komputerach) mam tanie-byle jakie. No i jedynym
    zasilaaczem który uległ awarii był właśnie ten drogi (chieftec).
    Dla mnie wniosek jest taki, że płacąc więcej za zasilacz nie ma się żadnej
    gwarancji jakości - ta sama chińka baba robi.

    --
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-09-19 21:22:26
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-17 16:19, WiesłaW pisze:
    > Wszystkie Amacroxy produkuje Fortron!

    Wszystkie Asrocki robi Asus, a to jednak nie to samo;)