  • 1. Data: 2014-02-19 09:39:08
    Temat: promocja orange
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dziś zadzwoniła do mnie baba i poinformowała, że dostanę kartę SIM abym mógł
    korzystać z Interenteu bezprzewodowoego za jedyne 5 pln / 5GB... taka
    promocja... nie pomyślałem, a teraz mam pytania:
    czy to jest usługa bezterminowa i mogę korzystać kiedy chcę doładowując
    jedynie konto po wyczerpaniu?
    czy pojawia się jakas nowa opłata w rachunku za telefon stacjonarny?

  • 2. Data: 2014-02-19 16:13:42
    Temat: Re: promocja orange
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 19 Feb 2014 09:39:08 +0100, "tusk, donald tusk"
    <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    >jedynie konto po wyczerpaniu?
    >czy pojawia się jakas nowa opłata w rachunku za telefon stacjonarny?

    Gdzy dzwsonie baba z promocjami, jest tylko jeden wlasciwy sposob
    postepowania: odwiesic sluchawke. Od razu

    A.L.

  • 3. Data: 2014-02-20 01:51:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    On Wed, 19 Feb 2014 09:39:08 +0100, "tusk, donald tusk"

    >Gdzy dzwsonie baba z promocjami, jest tylko jeden wlasciwy sposob
    >postepowania: odwiesic sluchawke. Od razu

    Czesto dzwoni ?
    Bo sposob jest niewlasciwy :-)

    J.