  • 21. Data: 2014-08-28 15:56:54
    Temat: Re: programator i TQFP
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-08-28 15:25, sundayman pisze:
    > Adapter można kupić nawet nie tak drogo ;
    >
    > http://www.ebay.com/itm/QFP64-PQFP64-TQFP64-0-5mm-Pi
    tch-10x10-mm-IC-Test-Socket-Adapter-Programmer-/2607
    08879937?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb375ce41

    No, to nawet nie tak drogo jak u nas i raczej nie powinno być problemów
    z połączeniem (bo te u nas to dedykowane do konkretnych układów i
    programatorów).

    > tyle, że trzeba do niego podłączyć się z programatorem, no taką
    > samoróbkę trza wykonać...

    Ano - w sumie parę drucików do zasilania (USB?) i programatora (ISP).
    Trzeba by jeszcze chwilę się zastanowić czy wystarczy zdjąć zasilanie
    czy trzeba rozłączać ISP na czas wtykania/wyciągania układu.

    Pozdrawiam

    DD

  • 22. Data: 2014-08-30 01:48:13
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ano - w sumie parę drucików do zasilania (USB?) i programatora (ISP).
    > Trzeba by jeszcze chwilę się zastanowić czy wystarczy zdjąć zasilanie
    > czy trzeba rozłączać ISP na czas wtykania/wyciągania układu.

    no jak już się bawić, to raczej rozłączałbym wszystko, na wypadek gdyby
    podczas wkładania/wyjmowania czipu coś się tam obsunęło i dotknęło nie
    tymi pinami co trzeba.

  • 23. Data: 2014-09-02 23:04:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    no dobra, zamówiłem u chińczyka, mam nadzieję, że się nie rozpadnie po
    pierwszym użyciu :)

  • 24. Data: 2014-09-03 08:16:36
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-09-02 23:04, sundayman pisze:
    > no dobra, zamówiłem u chińczyka, mam nadzieję, że się nie rozpadnie po
    > pierwszym użyciu :)

    Podstawkę?

    Pozdrawiam

    DD

  • 25. Data: 2014-09-03 18:38:00
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Podstawkę?

    tak, konkretnie tą :

    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2
    51012572319&ssPageName=ADME:L:OC:PL:3160

  • 26. Data: 2014-09-04 11:38:26
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-09-03 18:38, sundayman pisze:

    > tak, konkretnie tą :
    >
    > http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2
    51012572319&ssPageName=ADME:L:OC:PL:3160

    No, to nawet dokładnie to, co trzeba :)

    Pozdrawiam

    DD

  • 27. Data: 2014-09-08 18:21:55
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    No dziś dostałem - cóż, wygląda dokładnie jak na zdjęciu :)
    Wsadziłem atmegę - pasuje, zamyka się i daje otworzyć :)

    Na razie nie programowałem, ale w najbliższych dniach spróbuję.

    Jedyny problem to to, że już po wysłaniu przez nich paczki przypomniałem
    sobie, że potrzebuję też podstawkę taką do TQFP 32 :D
    Skleroza będzie mnie kosztować kolejne 18USD za DHL...ufff

  • 28. Data: 2014-09-13 14:33:35
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2014-09-08 18:21, sundayman pisze:
> [...]
    > sobie, że potrzebuję też podstawkę taką do TQFP 32 :D
    > Skleroza będzie mnie kosztować kolejne 18USD za DHL...ufff

    Coś już robiłeś?

    Pozdrawiam

    DD

  • 29. Data: 2014-09-14 03:25:00
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Coś już robiłeś?

    Jeszcze nie, mam ciągle coś pilniejszego. Chyba dopiero pod koniec m-ca
    będę z tego korzystać. Zwłaszcza, że najpierw muszę do tego dorobić
    "Switch", żeby mi odłączał zasilanie i linie do programowania.
    Jakaś prościzna, na 3 przekaźnikach.

    Jak coś zrobię to napiszę.

    No niestety, ostatnio mam tak, że jestem tak zarobiony, że dosłownie nie
    mam czasu na nic spoza "pilnej listy".

  • 30. Data: 2014-09-14 11:46:41
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2014-09-14 03:25, sundayman pisze:

> [...]
    > będę z tego korzystać. Zwłaszcza, że najpierw muszę do tego dorobić
    > "Switch", żeby mi odłączał zasilanie i linie do programowania.

    W zasadzie to wystarczy, że zdejmiesz zasilanie i napięcie z linii -
    użycie aż przekaźników chyba nie jest konieczne (ale może być
    łatwiejsze). W jakichś gotowcach widziałem chyba 74HC4053 na liniach ISP.

    > Jak coś zrobię to napiszę.
    >
    > No niestety, ostatnio mam tak, że jestem tak zarobiony, że dosłownie nie
    > mam czasu na nic spoza "pilnej listy".

    Też tak mam... Najgorsze, że lista wcale się nie chce skrócić.

    Pozdrawiam

    DD