  • 1. Data: 2009-06-25 20:25:55
    Temat: profity w simplusie, taktaku, heyah, sami swoi, 36.6
    Od: k...@o...pl

    Czy prepaidy operatorów innych niż orange
    mają jakiś punktowy system premiowy podobny
    do profitu w orange?

    wg mojej od kilku miesiecy nieaktualizowanej
    wiedzy, era premia nie obejmuje prepaidów,
    plus5 także, a play w ogóle nie ma programu pkt

  • 2. Data: 2009-06-25 23:58:09
    Od: k...@o...pl

    gdy wpisuję "punkty play" wyszukiwarka
    pokazuje salony sprzedaży. Na stronie
    operatora też ani słowa o programie
    lojalnościowym

  • 3. Data: 2009-06-26 15:31:33
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 25 Jun 2009 22:25:55 +0200, k...@o...pl wrote:

    >Czy prepaidy operatorów innych niż orange
    >mają jakiś punktowy system premiowy podobny
    >do profitu w orange?

    Jeśli chodzi o prepaid to tylko orange ma system premiowy. W plusie
    jest 5plus ale tylko dla wybranych użytkowników simplusa. Natomiast w
    play i era nic takiego niema

  • 4. Data: 2009-06-26 20:49:23
    Od: k...@o...pl

    > jest 5plus ale tylko dla wybranych użytkowników simplusa.

    a co musi zrobić użytkownik simplusa aby zalapać sie do grona "wybranych"?

  • 5. Data: 2009-06-27 06:34:13
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Fri, 26 Jun 2009 22:49:23 +0200, k...@o...pl wrote:

    >a co musi zrobić użytkownik simplusa aby zalapać sie do grona "wybranych"?

    Z tego co pamiętam to była taka akcja że do wybranych użytkowników
    sim+ były wysyłane smsy z zaproszeniem do programu 5plus. Innego
    sposobu żeby dostać się do tego grona wybranych nie znam