  • 11. Data: 2011-08-15 12:16:05
    Temat: Re: procesory niskomocowe
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wystarczy aby płyta miała wyprowadzenie sygnału z procka na zewnątrz,

    A Ty myslisz, ze te co ta plyta ma?

    > Pytanie było bardzo sensowne - co ma zintegrowana grafika na płycie do
    > grafiki zintegrowanej z prockiem?

    A gdzie tam masz zintegrowana grafike (na plycie)?!
    Napisz mi jaki konkretnie model grafiki ma ta plyta glowna, hehe.

  • 12. Data: 2011-08-15 12:55:58
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > No to bedzie bardzo ciezko zeby nie napisac ze takich
    > procesorow raczej nie ma. 35 watt zuzywaja Celerony
    > 420 / 430 / 440 na LGA 775.
    > AM

    wbrew pozorom te procki wcale tak mało nie ciągną jak się wydaje. Owszem na
    full load ciągną mniej ale w idle to chyba nawet więcej jak najnowsze E6xxx
    na jądrze wolfdale. Generalnie zainteresowałbym się APU od AMD oraz Brazos
    np E350 które ciągną jeszcze mniej w idle. Jak na razie na rynku niewiele
    jest dostępne a szkoda bo to ciekawa propozycja a w laptopach to w ogóle
    porażka same i3,i5,i7 albo zabytkowe Turiony, uświadczyć laptopa z APU to
    jeszcze cholernie trudno w tym kraju.

  • 13. Data: 2011-08-15 22:44:27
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 14:27:12 +0200, news napisał(a):

    > jakie są obecnie do kupienia procesoty o małym poborze mocy, i czy gdzieś
    > można znaleźć ich porównanie wydajności z innymi?

    Tu masz listę procesorów AMD:
    http://products.amd.com/en-us/DesktopCPUResult.aspx
    Możesz wyświetlać według TDP.
    --
    GLaF

  • 14. Data: 2011-08-16 06:11:47
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 14.08.2011 m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał/a:

    > chodzi ci o enerogoszczednosc zeby faktycznie zaoszczedzic, czy bardziej
    > dla sportu? (bardzo duza czesc dostepnych w sprzedazy rozwiazan nie ma szans
    > sie zwrocic w jakimkolwiek rozsadnym czasie)

    Często chodzi o coś innego, nie trzeba poweru, ale potrzeba np długiego czasu
    pracy na UPS. Dlatego wszelkiego rodzaju atomiki robią za sprytniejsze routery,
    serwery prostych aplikacji, firewalle, bgp, nas itd. Bo na dobrym ups postoją
    dobe, są tanie i wystarczająco silne na takie pierdoły :)

  • 15. Data: 2011-08-16 10:21:05
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "GLaF"

    > Tu masz listę procesorów AMD:
    > http://products.amd.com/en-us/DesktopCPUResult.aspx
    > Możesz wyświetlać według TDP.
    > GLaF

    Jest moze podobna strona z wykazem procesorow Intela?
    AM

  • 16. Data: 2011-08-16 11:33:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Hades napisa?(a):

    > Jest moze podobna strona z wykazem procesorow Intela?

    http://ark.intel.com/

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 17. Data: 2011-08-16 17:52:33
    Od: <news>

    Użytkownik "GLaF" napisał:

    > Tu masz listę procesorów AMD:
    > http://products.amd.com/en-us/DesktopCPUResult.aspx
    > Możesz wyświetlać według TDP.

    dzięki.

  • 18. Data: 2011-08-16 17:53:58
    Od: <news>

    Użytkownik "Q" napisał:

    > A gdzie tam masz zintegrowana grafike (na plycie)?!
    > Napisz mi jaki konkretnie model grafiki ma ta plyta glowna, hehe.

    to może wyjaśnisz o co chodzi z tymi płytami?

  • 19. Data: 2011-08-17 00:51:54
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > to może wyjaśnisz o co chodzi z tymi płytami?

    To sa tylko wyjscia a nie zintegrowane karty.
    Nie potraficie czytac czy co?
    Nawet angielskiego nie trzeba znac.